• MammaMu89

Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt

Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu bim-6 & bim-5 är negativt.

Är de hjärn spöken, felaktiga svar.. Alla är tagna på morgon urin förutom dagen då jag helt glömde bort å ta ett.

Kan de första 2 visat fel å jag inte är gravid.. Har förvisso inte bim förens torsdag..

• Svar på tråden Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt
  • MammaMu89
    Johanna1986 skrev 2020-08-16 19:30:54 följande:

Hur många dagar från äl e du? Troligen e du för tidigt för att testa. Men om du skulle vara de så skulle jag inte litat på de testerna på där de står -7 på. De e redigerade bilder som visar streck. Mannan oftast redigera fram streck utan att de e. De testerna suger dessutom!

Allternativ nr2 e att de e en kemisk graviditet. (Ägget e befruktat men har inte kunnat fästa, då kommer mensen som vanligt! )

Är på äl +9. Syns på de oredigerade med dock inte alls lika tydligt. Okej vilka test rekomendarar du?

• MammaMu89
    Johanna1986 skrev 2020-08-16 22:12:52 följande:

Så tidigt efter äl måste du ta ett testa tidigt. Vilket som. De du testar med mäter från hcg 25. De finns tester som mäter från 10. De bästa e ju dock att vänta att testa till äl+12-14. Då får du ett tydligt resultat oftast.

Okej, tack. Ska försöka vänt in några dagar till.

Tack snälla för svar
  • MammaMu89
    Vevoz skrev 2020-08-19 08:54:29 följande:

Ser inga positiva alls tyvärr

Okej, tack

Tog nytt i morse ser du på denna eller är de min hjärnspöken?

• MammaMu89
    Aliona skrev 2020-08-19 10:21:39 följande:

Det sista är också negativt, tyvärr.

Kan ju fortfarande vara tidigt dock!

Okej, tack. Får hoppas på de
  • MammaMu89
    Solblomma30 skrev 2020-08-19 19:12:31 följande:

Jag tycker inte att det sista är negativt. Sådär har alla mina tester sett ut 9 dagar efter ägglossning när jag har varit gravid.

Å är de sant, jag hoppas så innerligt att de är ett plus på riktigt. Får hem nya test i morgon bitti som ska vara testa tidigt test från rfsu så hoppas på något tydligare då så man verkligen vet.
  • MammaMu89
    Evi82 skrev 2020-08-19 22:22:43 följande:

Det där är positivt :)

Åå hoppas hoppas, tack snälla för svar =D
  • MammaMu89

Tog 2 tidiga test i morse och båda visar negativt. Så tror inte de är någon idé att testa mera nu, tack för alla era svar. Får bli att satsa på nästa månad igen.

• MammaMu89
    Aliona skrev 2020-08-20 21:55:54 följande:

Jag känner med dig, vet hur det är ju att gå och vänta och hoppas! Tiden är olidlig. Men ett gott råd är att verkligen låta bli det där tidiga testandet som bara orsakar extra hopp, vånda och besvikelse. Försök att glömma så gott det går, planera in extra många roliga aktiviteter mellan äl och bim, och ta testet på äl+14 alt bim. Jag vet att det känns helt omöjligt att få plus, tills det en dag kommer! Lycka till!

Ja den är ju de tyvärr. Ska försöka göra de nästa gång. Hålla ut i de sista ändå inte förens bim man vet helt hundra ändå.

Tack snälla för dina fina ord, tack! =)
  • MammaMu89
    Solblomma30 skrev 2020-08-21 09:04:12 följande:

Åh vad tråkigt! Man blir lika hemskt besviken varje gång! Håller tummarna för att nästa månad är din <3

Ja man blir ju de. Tack snälla <3 de hoppas jag med =)
Svar på tråden Hjälp mig tyda och varför de är svagt pos bim-7 och nu negativt