• Wilmis87

Killar hur rakar ni er där nere?

Läste precis tråden om att även ni män börjat hålla rent där nere, något jag missat faktiskt. Så blev nyfiken på det, och tänkte göra en högs ovetenskaplig undersökning om det hela... Så svara gärna, och hoppas jag inte missat något alternativ.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar hur rakar ni er där nere?
  • Anonym (Johan)

Jag rakar både pungen och snoppen, men lämnar en välansad rektangel ovanför. Tycker att det gör att snoppen ser större ut samtidigt som det känns lite omanligt att raka bort allt hår...

• Anonym (Ren)

Är helt ren runt pung och kuk. Skönt att leka med sig själv när det är hårrent

• Macke91

Då jag rent generellt är en ganska hårig person, hår på bröst/mage mm. Så låter jag håret runtom vara kvar, men rakar rent på pung och skaft, samt ansar lite runtom.

Rakade allt en gång, men då skrattade min sambo så den gör jag inte om.

• Anonym (Rakad)

Jag är helt hårfri på hela kroppen

• Anonym (Kvinna35)
    Macke91 skrev 2020-08-17 10:56:31 följande:

Då jag rent generellt är en ganska hårig person, hår på bröst/mage mm. Så låter jag håret runtom vara kvar, men rakar rent på pung och skaft, samt ansar lite runtom.

Rakade allt en gång, men då skrattade min sambo så den gör jag inte om.

Tack o lov för såna som dig, må de blir fler likasinnade...

Jag föredrar hår framför rakat alla gånger!!!

Får avsmak när jag ser att majoriteten i denna gallup valt helrakat... (plockade kycklingar, gulp)
  • Aikido

Jag vill ha det naturligt hårigt. Mina husdjur måste ha någonstans att gömma sig.

• Leostar

har ganska lite hårväxt så rakar allt utom armar o ben o ögonbryn... typ.

• DanneHade

Med en shaolin-munks tålamod och precision. Kör clean shave all around och lämnar ett par långa morrhår på vardera sida kukroten för den där "visa" asiatiska looken.

Ni som svarar att ni "rakar pungen och trimmar resten" är f.övr fullblodspsykopater och borde uppsöka hjälp genast.

• Grossglanz

Håller mig naturlig förutom pung å skaft...

Svar på tråden Killar hur rakar ni er där nere?