babybel95 skrev 2020-12-29 10:47:33 följande:
Jag har nog inte helt förstått det än haha. Men så kul! Och roligt att vi ändå är så tätt så vi kan följas åt.
BF blir 5 september om jag utgår från när NC satt ut min äl. När blir din?
Är glad att jag väntade faktiskt, så slapp jag tolka sträck osv. Min sambos systerdotter fick för sig förra veckan att vi ska få trillingar, alltså innan jag ens visste. Vem vet kanske kände hon på sig också, men jag nöjer mig nog med en, max två som första barn känner jag haha :)
Jag väckte sambon när kl var 5 så han var ju snurrig, dessutom med migrän också. Han blev dock sååå glad!
Det värsta är att med plusset kom illamåendet från helvetet kan knappt öppna kylskåpet...
Vad roligt. Ja de skiljer ju inte ens en månad enligt senaste mens har jag BF 18 augusti:) så kul att följas åt.
Jag förstår de, så härligt att få så starkt nu:)
Haha ja hon kanske kände de på sig med, jag hade verkligen en stark känsla över att du skulle bli gravid denna månaden.
Ja mitt illamående kom dagen innan plus. Men sen har de pendlat, vart morgon och kväll, på nätterna, såfort jag inte ätit något osv. Och den svullna magen nu. Ett tag sa min man att de kanske är tvillingar pga att jag mår som jag gör. Jag sa de att jag hoppas på en just nu när vi har 2 sen innan haha.
Försök tänk att äta små portioner men ofta, gärna ta någon frukt när du känner illamåendet komma eller typ knäckebröd eller något. De hjälper mig för stunden:)
Åh vad glad jag är för er skull, så häftigt att de blir så tätt mellan oss. De känns så sjukt att en annan går in i vecka 8 imorgon (7+0) funderar på att ringa min gyn efter nyår och be dom kolla så allt ser bra ut.