Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2020

Nu hann jag lyssna snabbspolningen  innan utröstningen.... Ja helt klart så är det Paulina som är starkast. Hon är sig själv och hon har bra röst.....Tänkte innan Carola skulle sjunga att Paulina påminner Carola....Och så kommer hon Carola själv för att sjunga......lite skumt.....

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-20 22:42:56 följande:
    Bara en som får lämna.

Åker Caspar så vetekatten... om jag kommer fortsätta se.
    För mig spelar ingen roll ven av det två åker.....Dem gör sig för mycket i sina gester....
    Tjejerna är mer sig själva ...
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-20 22:49:19 följande:
    Adjöken Simon.
    Gillade även Simon i början, men jag vet inte om han blev som vissa andra under tiden och började gestikulera sig för mycket....Sen är det ju låtvalen....välja rätt låt som passar en själv eller den man vill bli.

NU hoppas jag att Paulina vinner Idol 2020.....
  • Johannus

Om det skulle vara Caspar som vinner i år så tror jag inte han kommer att gå långt i Sverige i alla fall...... men gud nåde låt Paulina vinna.

• Johannus

Ser att ni pratar om serier....Glad Jag började titta på Tv1 play Rederiet här för en vecka sen....3 avsnitt per kväll för den är så bra...

Från det ena till det andra så måste jag bara säga att årets Idol har varit den sämsta i mitt minne.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-27 19:45:05 följande:
    Rederiet... det ska jag banne mig kika lite på också.
    Men ikväll är det Idol för hela slanten för mig.
    Tittar också på Idol.....två ut i kväll.
  • Johannus

60-70 tal ööööö fattar inte vad Anders menar, Caspar har inget med dessa årtal i låtarna alls...

• Johannus

Paulina var magisk....Hon kommer att gå långt i framtiden.

Tjejerna är bra i år, men som jag sagt jag gillade Caspar i början, men eftersom tiden gått kan jag inte med han. Ingen av hans låtar har gett gåshud eller fått mig att hoppa av glädje.  Hade velat att han hade fått sjunga country för då hade han nog slagit igenom hos mig eller någon bra rocklåt.

• Johannus

Nääääääääää Caspar denna låt känner jag igen, men inte på sättet han sjunger den....Att göra den till sin egen ja, men hans hä, hu, hi andas högt i mickorofonen nä det får mig inte att må bra.....Hans skulle kanske passa i Musikaler inte som solo sångare.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-27 21:15:51 följande:
    Nu får vi se hur det går för Paulina.
    Håller tummarna att det går bra.
  • Johannus

Om inte Paulina går till final så är det väldigt konstigt. Hon sjunger bra, men däremot gillar jag inte när hon pratar för jag hör inte ens vad hon säger. Sjunga kan hon och kommer att bli en världs stjärna.

• Johannus

Paulina och Nadja i final. Nadja har så rena och klara ord  när hon sjunger, man hör alla orden  vilket jag tycker är viktigt.

Paulina är magisk i sitt utförande av låtarna

• Johannus

Ville ha Paulina i final efter att alla min som jag hoppats på åkte ut tidigare.

Paulina är bra....Nadja kommer från Norrbotten som jag själv. Båda är bra på olika sätt så vem som vinner kommer att vara svårt att avläsa än. Beror på låten som är lika för båda hur dem framför den.

• Johannus

Ville ha Paulina i final efter att alla min som jag hoppats på åkte ut tidigare.

Paulina är bra....Nadja kommer från Norrbotten som jag själv. Båda är bra på olika sätt så vem som vinner kommer att vara svårt att avläsa än. Beror på låten som är lika för båda hur dem framför den.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-28 19:29:07 följande:
    De tog det bra, speciellt Caspar.
    Men det var lugnt för Nova också.
    Det är väl bara att gilla läget, alla åker ut till slut. Nova kommer man säkert höra av i olika sammanhang och alla andra med i nåt sammanhang.
  • Johannus

Jag hoppas i kväll att Nadja vinner ....Sa förra veckan att jag trodde på Paulina, men ok hon sjunger bra, men kan inte när hon pratar med juryn.....

Nadja är ren i prat och sång.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-12-04 21:16:50 följande:
    Hur går det för dom?
    Måste säga att Nadja har varit bra duktig....Hoppas hon vinner.
Svar på tråden Idol 2020