Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2020

Nandez skrev 2020-10-16 21:24:36 följande:
    Jag gillar många olika musikstilar, pop, rock, instrumentalt o.s.v.
    Ja det gör jag med absolut....Men kvällens låtar har varit överröstade av musiken....Man hör inte vad dem sjunger eller hur dem sjunger......och för det andra man känner inte ingen det så kallade Vinnarlåtar.....Men som sagt jag är gammal och lyssnar inte ny moderna låtar som inte säger mig nåt. Skrammel, Skrämmel dova röster från sångaren säger mig inget....Ger inga känslor.
  • Johannus

Ok nu lyssnar jag på repris av låtarna så mina favoriter i kväll är

Niklas och Matias.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-10-16 21:35:19 följande:
    Ingen favorit, har inte röstat något denna omgång.
    Håller med dig att det var spretigt. Inga riktigt bra låtar av någon. Jag väntar ju att den låten dem sjunger och gör det bra så det går in i hjärtat är den jag röstar på. Skräniga låtar där man inte hör rösten går het bort från mig.

Jag får hoppas att dem får en bra tema nästa gång.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-10-16 22:28:23 följande:
    Vännen smile1.gif
    Vem tror du får lämna?.......Jag har ingen aning, men hoppas inte Niklas eller Matias.....
  • Johannus

Idol verkar tillhöra fjortisarna.....Inte alla som gillar detta . Tv 4 kunde väl ha en idol för ungarna och en för mogna äldre.

• Johannus

FYYY FAAN två mina favoriter sitter osäkert ......Bara för att fjortisar rösta.....

• Johannus

Jag hoppas att Matias går långt längre än årets vinnare för så brukar det vara....Matias har sina röstare kvar och han kommer att höras. 

Oftast är det så att det som åker tidigare syns mer än den som vann.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-10-16 22:57:56 följande:
    Fast alla få rösta. Glad
    Ja alla får rösta, men om vi är 100 äldre så finns det tusen ungdomar......då är vi äldre utslagna för länge sen....Nä skulle inte sätta pengar för att rösta....Räcker gott och väl att se det på tv.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-10-17 18:52:54 följande:
    Har inte röstat denna omgång.
    Röstar aldrig......Inte värt och slänga pengar. 

Enda gången jag har röstat på Idol var när Markus Fagervall var med och vann, men det var för att han var från min hemkommun. 
Svar på tråden Idol 2020