Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2020

Novas låt inte heller nåt som går hem hos mig....Aldrig hört låten......

Så enda låten som gått hem är Paulinas låt....

Men som sagt sämsta Idol genom tiderna.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-10-30 21:42:28 följande:
    Mycket möjligt men ingen blir nog ingen större artist, det brukar vanligen vara så. Caspars flumighet ligger nog i fatet.
    Samma tror jag att ingen av dessa blir nåt stort. Och som sagt Caspars flummighet hoppas jag inte på alls. Hade han varit helt vanlig som på castingen så hade det varit bättre för han själv, men näe.

Paulina har en bra röst så lite där hoppas jag att hon kommer att höras efteråt.

Caspar borde ägna sig åt Country där tror jag han kommer nån vart, men som sagt i denna nutid så är det ingen som lyssnar på Country förutom jag.

Nä jag hoppas i framtiden att det får komma in folk i alla åldrar på idol så att alla kan ha sin favorit. Som det nu är så är det bara unga som får söka eller som plockas in. Programmet Idol är inte för alla utan bara för fjortisar som slänger alla sina pengar på att rösta och VEM BETALAR? Jo föräldrarna........
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-10-30 22:29:19 följande:
    smile1.gif
    Hade hoppats på att Caspar hade suttit löst, men nä
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-10-30 22:46:33 följande:
    Trist för dig.
    Ja det är det för nu har jag ingen att hålla på....Om nu inte Paulina gör lika bra som i dag i fortsättningen.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-06 08:45:12 följande:
    Jag ser Caspar i final, åker han på vägen så tror jag att jag struntar i att se resten.
    Jag tror att jag skulle gilla Caspar om han uppförde sig vanligt inte slemmigt eller att han inte skulle gestikulera sig hela tiden. Han åmar sig när han pratar. Första gången jag såg han på uttagningen tyckte jag han var bra, men eftersom tiden gått så blir han mer och mer tvärsäker på sig själv vilket jag inte gillar....Ok man ska tro på sig själv, men önskade han visade det på ett annat sätt.

Sen tror jag även att om han fick sjunga Country låtar så skulle det vara bättre för det passar honom.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-11-06 16:42:26 följande:
    Hur som så är det inte roligt för vinnaren i dessa corona tider. Det blir nog begränsat med scenspelningar.
    Håller med att det inte är roligt för vem som än vinner så länge corona inte försvunnit.
Svar på tråden Idol 2020