Inlägg från: Anonym (Tuppis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tuppis)

    Perfekta kuken

    Anonym (Fia) skrev 2020-09-11 10:14:57 följande:

    Tycker själv det är fulare. Värst är när det finns ett tydligt ärr från mutilationen, eller när ollonet blir helt hårt av att ha skavt mot kalsonger ett helt liv.

    Det sista ser jag inte som ett problem, jag är bara med män som har vett nog att tänka på sin hygien. Att de skulle behöva ta bort frisk hud för att hålla uppe hygienen skulle jag snarare se som ett varningstecken att allt inte stod rätt till.


    För trång förhud och hygien hänger ihop då man inte kan dra tillbaka den och tvätta ordentligt så vissa får ta bort den av den anledningen
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-16 09:04:52 följande:

    Vet du! Ska jag berätta en hemlis? Den perfekta kuken existerar inte.

    Vi har olika preferenser. Men mest beror det på hur den som har kuken är.

    It?s not the size, it?s the way you swing it!


    Precis! Lika dumt som att fråga hur den perfekta fittan är eller ser ut. Jag tycker det man det man gör tillsammans genom att visa och säga vad man tycker om blir det bästa sexet.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-16 09:15:22 följande:

    Precis! Lika dumt som att fråga hur den perfekta fittan är eller ser ut. Jag tycker det man det man gör tillsammans genom att visa och säga vad man tycker om blir det bästa sexet.


    Jo sedan tycker jag om olikheter också, att alla ser olika ut och att man inte är symmetrisk. Gillar faktiskt att få kvinnor som har komplex för någon kroppsdel och kanske är lite blyg för att visa och jag uppskattar den.
Svar på tråden Perfekta kuken