Inlägg från: Anonym (Andreas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Andreas)

Jag glömmer mina barn

Om man försöker normalisera/bagatellisera det inträffade med diverse bortförklaringar, ursäkter och griper halmstrån i hopp om att andra ska ha gjort lika... Ja då har man riktigt stora problem och är way ute och cyklar...

Att man glömt en gång för att man missförstått någon information eller så kan absolut hända. Men det händer bara EN gång. Dom övriga gångerna då har man helt enkelt valt att inte ens bry sig, kanske i nån affekt av ett gräl eller försök att straffa sin partner eller för att man helt enkelt är en ego skitstövel. Bottenlågt.

• Anonym (Andreas)
    John74 skrev 2020-08-19 11:58:09 följande:

Eeeeeeh, så kan det nog vara ja. Men det är ju omöjligt att ha koll på allt som sker i deras liv? De har läxor, prov, utflykter, tränignar, matcher och cuper till döddagar. Sen är ju allt utspritt på hela jävla internet; mail, sms, facebookgrupper, appar och bloggar. Jag kan knappt mitt lösen till mailen, fatta att jag skall ha koll på allt det? 

Hur tror du att ensamstående föräldrar gör? Och folk som ännu inte klarar språket?

Man hittar en lösning även om det i praktiken innebär ett gigantiskt blädderblock och spritpenna på ytterdörren. För att man måste helt enkelt.
Svar på tråden Jag glömmer mina barn