Bf maj 2021
Hoppar också med här, plussade idag och är beräknad 1 Maj.
Blir mitt tredje barn :) har en dotter född Mars 16 och en Dotter född Oktober 19
Hoppar också med här, plussade idag och är beräknad 1 Maj.
Blir mitt tredje barn :) har en dotter född Mars 16 och en Dotter född Oktober 19
Mår inte lika illa längre. Men asså jag är sååå sjukt lättirriterad. Varenda person känns som en stor trög idiot... haha. Nån annan som känner så? Minns inte att det kom så här tidigt förra graviditeten.
Gick in i vecka 5 idag (4+0). Stor som en äppelkärna säger appen, haha!
Är säkert över nojig nu men har ett missfall bakom mig. Är inte det här väldigt svagt för att vara morgonurin 1 dag innan beräknad mens
Har du testat med något annat test?
Jag har både babyplans,graviditetskollens och cd digitalt och de visar olika och stegrar olika alla tre.
Säkert ingen fara. Kram
Har någon av er börjat känna några symtom? Jag springer på toaletten stup i kvarten och är trött men inget mer. Med första barnet hade jag sjukt ont i bröstvårtorna men minns inte när det kom..
Jag vill så gärna vara med i en Facebookgrupp för BF maj 2021 :p så nu tog jag tag i det och skapade en. Skicka era mailer till mig här privat så bjuder jag in er.
Gruppen är helt dold och privat. Så ingen kan hitta gruppen eller se att ni är med.