Bf maj 2021
hejhej! plussade också idag.
När jag räknar på det borde bf bli 2 maj. såååååå spännande!!
hejhej! plussade också idag.
När jag räknar på det borde bf bli 2 maj. såååååå spännande!!
Grattis till er alla!
Känner ni av något?
Känns helt sjukt att vara gravid igen.
Någon mer som har svårt att sluta testa sig efter man redan plussat? Får sånt kontrollbehov haha
Ja, jag kan inte sluta! Hann såklart köpa 20 stickor dagen innan jag plussade...
Har inte riktigt förstått detta än så jag fortsätter testa varje dag haha
Som den testgalning jag är tog jag ett digitalt som visar 2-3veckor, bim är imorgon. Så nu oroar jag mig för druvbörd eller vad är det som kan ge höga hcg halter? Att man inte bara kan låta bli och oroa sig...
Jag har laddat ner appen preglife som visar att jag idag går in i vecka 5.
Men min senaste mens första dag var 21 juli. Visst borde jag väl då imorgon gå in i vecka 6?
Eller huuur räknar man? Och hur ändrar jag då isf i appen? Någon som vet Haha :)
Jag har laddat ner appen preglife som visar att jag idag går in i vecka 5.
Men min senaste mens första dag var 21 juli. Visst borde jag väl då imorgon gå in i vecka 6?
Eller huuur räknar man? Och hur ändrar jag då isf i appen? Någon som vet Haha :)
Ser jättebra ut ju :)
Härligt att vi blir fler i tråden!!
En liten fråga för er som kanske varit gravida förut hehe... ska till barnmorska imorgon för inskrivning. Tror ni man får kissa innan samt äta, med tanke ifall de vill kolla p.glucos och urinprov.. de sa inget när jag bokade besöket iaf :)
Äntligen!
Har försökt i ett år, utan ett endaste litet streck. Har pendlat mellan hopp och förtvivlan och påbörjat utredning. I lördags såg jag två streck och igår fick jag 2-3 veckor.
Är så fantastiskt glad, men jag vågar inte tro på det. Har tydligen högt TSH vilket oroar mig..
Har redan bokat in tidigt UL (om en månad) för att kunna se att det är något där, det känns helt magiskt och jag ser fram emot det. Hoppas det går vägen.
BF borde vara 2-4 maj beroende på vilken app jag kollar
Ja, helt obeskrivligt. Jag började störtgrina rakt ut, hahah!
Jag har inte inskrivning förrän om två veckor, och jag orkar inte vänta på att eventuellt få ett såpass tidigt UL. Jag bor i en storstad och hittade ett privat ställe som tar emot både mig och min kille, och gör UL från 8+0. Det kostar 1000:- men det får det vara värt känner jag. Jag googlade och kunde boka via bokadirekt.
Jag vill så gärna vara med i en Facebookgrupp för BF maj 2021 :p så nu tog jag tag i det och skapade en. Skicka era mailer till mig här privat så bjuder jag in er.
Gruppen är helt dold och privat. Så ingen kan hitta gruppen eller se att ni är med.