• memmsan

Bf maj 2021

Hej! Har precis fått ett svagt streck på stickan (bim på onsdag 3/9). Är ganska chockad fastän jag haft det på känn på något vis. Vi har två barn födda jan 18 och sept 19, så det skulle i såna fall bli ett tredje barn tätt. Vi är tydligen väldig kompatibla när det gäller att skapa liv...

Men som sagt... jag är chockad att det faktiskt blev så, igen. Jag är 37 år så borde ju vara mindre fertil liksom...

• memmsan

Samma för mig, men har barn -18 &-19. Yngsta fyller ett denna månad.... Ska prata med sambon idag, behövde en stund för att bearbeta det själv. Jag Har sedan andra bebisen föddes känt att jag vill ha ett till, samtidigt som jag inte vet hur jag/vi ska orka...

Har redan tidigare sagt till sambo att jag inte skulle kunna göra abort, och den känslan har jag absolut kvar.

Hoppas det går bra i erat samtal!

Ssaarraa skrev 2020-09-03 09:08:31 följande:

Plussade igår, helt oväntat och inte planerat, sambon vet inget än. Är 32 år och har två barn födda 16 och 18. Äter p-piller men mensen har krånglat lite men trodde inte jag skulle vara gravid. Nervös men glad, mest nervös för hur han ska ta det. Egentligen var vi båda klara efter 2 men skulle aldrig kunna tänka mig att göra abort nu. Bf 7/5

Svar på tråden Bf maj 2021