Inlägg från: Trean2021 |Visa alla inlägg
  • Trean2021

Bf maj 2021

Hej! Testade positivt i fredags men har BIM idag. Detta blir mitt tredje barn och BF är 17/5. Jag har haft väldigt mycket ångest sedan det positiva testet och känner mig osäker på hur det kommer bli med en till, är därför med här med viss försiktighet,

• Trean2021
    Mamma91a skrev 2020-09-07 14:49:26 följande:

Grattis, hoppas det snart känns bättre

Tack!

Är det någon mer som är vansinnigt trött? Från kl 14 är jag helt slut och somnar nästan stående. Har inte alls haft det så med tidigare barn, då kom inga symtom förrän vecka 9
  • Trean2021
    Canama skrev 2020-09-07 18:30:10 följande:

Här är en till som är trött, förlamande trötthet... Tycker dock att den är lindrigare än vad jag minns från förra graviditeten. Då jobbade jag iofs 100%+ och treskift. Så lite skönare att man kan glida hemma i mjukiskläder nu när jag är hemma med dottern :)

Mamma91a skrev 2020-09-07 17:30:15 följande:

Ja :( jag somnade nästan vid ratten. " tur " att min 5åring är sjuk så jag får vabba och kunna ta det lugnt. Annars är det full fart på jobbet. Oron för missfall är också hög efter missfall förra månaden

Skönt att veta att man inte är ensam i alla fall! Jag är helt själv med barnen denna vecka och jobb på det, vet inte riktigt hur jag ska överleva...

Usch, förstår att du är orolig! Hoppas det håller sig den här gången <3
Svar på tråden Bf maj 2021