• knodd

Bf maj 2021

Hej, hoppar också in här.

Jag har två barn sedan innan födda 14 och 16, blir sambons första.

Haft spiral men tog ut den i samband med att jag opererade bort cellförändringar för ett par månader sedan.

Plussade lite överraskat men väldigt uppskattat några dagar innan BIM. Beräknat till 11-12 maj.

Lite illamående stundvis men fortfarande alldeles för lite symptom för att känna mig gravid.

Hur mår ni allihopa? ??

• knodd
    Danni 83 skrev 2020-09-05 16:09:24 följande:

Jag har spända bröst, lite illamående ibland, drömmer mycket på nätterna, trött och väldigt lättirriterad... försöker vila och ha tålamod med omgivningen...

Drömmer också mycket på nätterna just nu. Inte ens tänkt på att det var ett slags symptom.

Hoppas du får ihop vilan, han du några barn sedan innan? ??
  • knodd
    Mamma91a skrev 2020-09-05 19:03:43 följande:

Jag har spända och ömma bröst och lättrerlig ^^

Jag försöker inbilla mig att jag inte är lättretlig men tror kanske inte sambon håller med ????
  • knodd
    Babynr4 skrev 2020-09-07 10:01:09 följande:

Hej!

Jag är så lycklig! Väntar mitt fjärde barn. BF 16 maj 2021.????????

Mina barn är födda 2013, 2016, 2019.

Grattis !!!!

Jag väntar mitt tredje nu, och lyckokänslan i kroppen är enorm !
  • knodd
    Danni 83 skrev 2020-09-08 06:28:59 följande:

Har tre söner från en tidigare relation, de är 6, 10 och 13 år. Vi jobbar hemifrån nu och det hjälper mycket, kan vila en stund på lunchen och slipper restid. Har du barn sen innan?

Vad skönt att ni har möjlighet att jobba hemifrån, även om det troligtvis är så pågrund av rådande situation i världen.

Och att sönerna dessutom är i skolålder allihopa ????

Har två pojkar 4 och 6 från ett tidigare förhållande som bor varannan vecka. Och idag är det äntligen dags för mamma vecka, bästa som finns även om möjligheten till vila försvinner rätt snabbt ????

Får man fråga hur din relation är till pappan till dina söner? Min är rätt trasig då våra värderingar ligger väldigt långt ifrån varandra och får han inte konstant medhåll så brakar det loss.

Varför jag frågar är för att få en liten idé hur tidigt man bör informera honom om min graviditet för att han ska ha så lite negativ inverkan på barnen om det.
Svar på tråden Bf maj 2021