Inlägg från: emeliienicole |Visa alla inlägg
  • emeliienicole

Bf maj 2021

Hej! Jag chansar på att detta blir rätt månad. Är 24 år, väntar mitt andra barn (förhoppningsvis) med min sambo. Vår son är 5 år, har försökt i 4 år utan att det tagit sig. Har en tid hos gyn i morgon för att påbörja ev. IVF, men det verkar ju inte behövas nu..fick positivt igår och ett starkare streck idag, är fortfarande i chock och vågar inte tro på det! Testen har tidigare visat falskt positivt (starka streck), i flera omgångar, så vi har svårt att hålla våra förhoppningar uppe! Nu håller jag bara tummarna att detta går vägen. I morgon ska jag enligt beräkningarna gå in i v. 5. Spännande att följa er andra! :D

• emeliienicole
    saraama skrev 2020-09-12 15:50:28 följande:

Otroligt trött i svanken idag på jobbet. Står och går på hårt underlag hela dagen och blev trött i svanken min senaste graviditet. Är bara i vecka 6 så det känns lite jobbigt och konstigt att känna såhär. Hoppas det är molvärk som känns i ryggen =)

Jag är otroligt öm längre ner i ryggen, känner mig öm och begränsad att lyfta saker på vissa sätt..har dessutom febervärk i hela kroppen och frossa, har ingen feber men förhöjd temp (vilket ska bara normalt om man är gravid)..någon mer som känner igen just feberkänslan och har varit med om det tidigare? Fick nämligen sjukanmäla mig från jobbet pga det, men nu fick jag ju reda på att jag är gravid så jag har svårt att ställa mig till vad min feberkänsla kan vara för något..
Svar på tråden Bf maj 2021