Anonym (Ylva) skrev 2020-08-23 14:27:11 följande:
Fråga till er killar
1. När ni har sex med en tjej och hon kommer, gör det att ni kommer direkt då också? Varför/varför inte? Är det psykologiskt? Att ni blir så tända på det? Eller är det fysiskt? Att hon spänner sig och blir mindre där nere så det blir svårare att hålla tillbaka?
2. I vilken ställning kommer ni lättast? Skiljer det sig från tjej till tjej då också?
3. Känns det olika att penetrera tjejer? Vissa tightare/våthet. Är vissa lenare där inne? Vissa har mer skrovliga där inne? Vad föredrar ni?
4. När ni slickar. Smakar tjejer olika? Känns det annorlunda att slicka? Finns det dom ni gillar mer att göra det på än andra?
5. Ni som haft trekant med två tjejer, har ni blivit mer sugna på ena tjejen och lämnat den andra tjejen utanför? Att tex ena tjejen är bättre på att suga så ni hellre vill att hon håller på? Eller att ena tjejen är skönare eller bättre på att knulla så ni hellre vill med henne? Visar ni det eller försöker ni hålla på med båda lika mycket? När det är dags att komma, vart väljer ni att komma? På båda eller i nån av tjejen?
1. Jag blir klart tänd av det, men det är inget som får det att gå för mig bara sådär.
2. Olika med olika tjejer. Vissa är skönare bakifrån, andra i missionären osv. Bakifrån med henne på mage brukar dock vara lite skönare i min erfarenhet, men det varierar som sagt.
3. Det känns väldigt, väldigt olika! Jag föredrar en fitta som är väldigt trång, väldigt våt och inte så len invändigt utan mer liksom... räfflad. Aldrig varit med någon som varit för våt eller för trång än så länge. Så ju våtare och trängre desto bättre!
4. Smakar väldigt olika! Vissa smakar faktiskt ganska äckligt, medans andra kan smaka riktigt bra och allt däremellan. Vegetarianer brukar smaka klart bättre i min erfarenhet.
5. Har haft ett par trekanter, och det har varit lite olika. Båda gångerna har en av tjejerna haft en klart skönare fitta än den andra, men jag har ändå varit noga med att inte lämna någon utanför och ansträngt mig för att båda ska känna sig delaktiga och inkluderade. I båda fallen har jag haft en partner och båda dom sade att dom skulle ha satsen för sig själva. Det var ett krav för att trekanten skulle bli av. I det andra fallet spermahånglade tjejerna efteråt. Väldigt hett!!