• Anonym (Hur gör jag)

Undergiven kille

Min kille berättade för ett tag sedan att gillar tjejer som "tar makten" i sängen. Han utvecklade det inte mer då, mer än att han var åt det undergivna hållet. Jag har ingen tidigare erfarenhet av detta, vilket jag förklarade för honom. Skulle gärna vilja höra era erfarenhet, både från tjejer med undergivna killar och från undergivna killar om vad ni gillar.

Jag vill förstå lite mer var jag kan börja. Det handlar inte om att jag inte vill göra något som jag inte vill eller känns obekvämt, utan att jag söker förståelse för vad som kan funka för min kille. Ska såklart prata mer med honom också, men skulle kännas bra att vara lite förberedd. I slutänden handlar detta för mig om ett sätt att kunna mötas sexuellt på ett sätt som funkar för oss båda. 

• Svar på tråden Undergiven kille
  • Tukt
    Anonym (Avtändande och omanligt) skrev 2020-08-27 20:19:14 följande:

Jag skulle aldrig kunna ha sex med en undergiven kille. Så fruktansvärt patetiskt, avtändande och omanligt!

Jag skulle nog ha svårt att ha sex med någon som säger det den tänker i alla lägen. Det i sig är fruktansvärt avtändande.
  • Anonym (Avtändande och omanligt)
    Tukt skrev 2020-08-27 20:41:31 följande:

Jag skulle nog ha svårt att ha sex med någon som säger det den tänker i alla lägen. Det i sig är fruktansvärt avtändande.

Så det är avtändande att kvinnan säger vad hon vill eller att hon går med på sådant hon egentligen inte vill?
  • Tukt
    Anonym (Avtändande och omanligt) skrev 2020-08-27 20:43:27 följande:
    Så det är avtändande att kvinnan säger vad hon vill eller att hon går med på sådant hon egentligen inte vill?
    Nej, det är avtändande med personer som saknar social kompetens och förståelse för andra människor.
  • Anonym (Hur gör jag)
    Anonym (Avtändande och omanligt) skrev 2020-08-27 20:32:40 följande:

Du låter ytterst tveksam i din trådstart. Om du nu vill det till hundra procent varför ställer du då frågan?

Jag tror att du misstolkade min TS. Den handlade inte om att jag är tveksam/osäker utan att jag vill lära mig mer om något som jag vet så mycket om.
    Tukt skrev 2020-08-27 20:53:17 följande:

Nej, det är avtändande med personer som saknar social kompetens och förståelse för andra människor.

Sex är ingen rättighet. Jag hade vägrat sex med en man som vill vara undergiven, sedan får han må hur dåligt han vill över det, jag tänker inte anpassa mig och gå med på något jag inte vill bara för att han ska bli tillfredsställd.
  • Tukt
    Anonym (Avtändande och omanligt) skrev 2020-08-27 21:02:16 följande:
    Sex är ingen rättighet. Jag hade vägrat sex med en man som vill vara undergiven, sedan får han må hur dåligt han vill över det, jag tänker inte anpassa mig och gå med på något jag inte vill bara för att han ska bli tillfredsställd.
    Du har inte funderat lite på att den här tråden inte handlar om dig och din man? Vill du diskutera det, starta en egen tråd!
    Tukt skrev 2020-08-27 21:06:49 följande:

Du har inte funderat lite på att den här tråden inte handlar om dig och din man? Vill du diskutera det, starta en egen tråd!

Den handlar inte om mig eller min man nej, men den handlar om undergivna män.
  • Anonym (Är inte så svårt.)

Är inte undergiven på ett BDSM-sätt, men jag gillar ibland när kvinnor tar initiativet och får mig på humör istället för tvärtom. Som man förväntas man ofta förföra kvinnan, även i relationen. Det är trevligt att vända på det, och bli förförd istället för att förföra. Bli uppvaktad istället för att uppvakta.

Det räcker nog ganska långt bara att du tar initiativ till sex och får honom på sexhumör vid något oväntat tillfälle. Då känner han att du tar kommandot och är den dominante. Bara en sån sak ibland räcker nog väldigt långt.

• Tukt
    Anonym (Avtändande och omanligt) skrev 2020-08-27 21:09:03 följande:
    Den handlar inte om mig eller min man nej, men den handlar om undergivna män.
    Så du skrev inte det här då? 
    "Jag skulle aldrig kunna ha sex med en undergiven kille. Så fruktansvärt patetiskt, avtändande och omanligt!"
    Hur tänker du dig att det ska hjälpa trådstartaren få svar på sin fråga?
    ...nej föresten, svara inte. Tänker inte låta dig förstöra den här tråden mer.
    Men nästa gång kan du ju fundera på att göra något helt annat när vuxna pratar.
  • Anonym (Hanna)

Jag skulle aldrig kunna ha sex med en undergiven kille. Så fruktansvärt patetiskt, avtändande och omanligt!

Instämmer.
  • Anonym (Hur gör jag)
    Anonym (Är inte så svårt.) skrev 2020-08-27 21:12:05 följande:

Är inte undergiven på ett BDSM-sätt, men jag gillar ibland när kvinnor tar initiativet och får mig på humör istället för tvärtom. Som man förväntas man ofta förföra kvinnan, även i relationen. Det är trevligt att vända på det, och bli förförd istället för att förföra. Bli uppvaktad istället för att uppvakta.

Det räcker nog ganska långt bara att du tar initiativ till sex och får honom på sexhumör vid något oväntat tillfälle. Då känner han att du tar kommandot och är den dominante. Bara en sån sak ibland räcker nog väldigt långt.

Jo, det gör jag då och då. Jag gillar ju att ha sex med honom, ofta och mycket, och bara det gör ju att jag inte väntar på hans initiativ. Kan också snacka en del om sex i helt andra sammanhang och berätta vad jag vill göra senare. 

Bra att du nyanserar det här med dominans. 
  • Anonym (gimmemore)

Jag är undergiven med andra män. Det är verkligen inte avtändande. Om det är manligt eller inte, bryr jag inte om. Jag gillar att känna som jag gör Flört
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (gimmemore) skrev 2020-08-28 09:34:49 följande:

Jag är undergiven med andra män. Det är verkligen inte avtändande. Om det är manligt eller inte, bryr jag inte om. Jag gillar att känna som jag gör 

Är du man eller kvinna?
  • Swek
    Anonym (Hanna) skrev 2020-08-27 21:19:40 följande:

Instämmer.

Samma gäller kvinnor. Så tråkigt och uttjatat med undergivna kvinnor...
  • Swek
    Anonym (Hur gör jag) skrev 2020-08-26 09:53:52 följande:

Min kille berättade för ett tag sedan att gillar tjejer som "tar makten" i sängen. Han utvecklade det inte mer då, mer än att han var åt det undergivna hållet. Jag har ingen tidigare erfarenhet av detta, vilket jag förklarade för honom. Skulle gärna vilja höra era erfarenhet, både från tjejer med undergivna killar och från undergivna killar om vad ni gillar.

Jag vill förstå lite mer var jag kan börja. Det handlar inte om att jag inte vill göra något som jag inte vill eller känns obekvämt, utan att jag söker förståelse för vad som kan funka för min kille. Ska såklart prata mer med honom också, men skulle kännas bra att vara lite förberedd. I slutänden handlar detta för mig om ett sätt att kunna mötas sexuellt på ett sätt som funkar för oss båda. 

För att svara på ditt inlägg. Jag tror små steg är bästa vägen att gå. Hitta saker som funkar för dig. Känner du dig inte bekväm i det du gör försvinner halva poängen.

Om du suger av din kille, håll fast hans handleder.

Sätt dig på hans ansikte och låt han skicka dig. Här kan du även leka med hans kuk samtidigt som han slickar dig.

Om du rider honom, ta ett stadigt grepp om hans hår eller haka/hals. Även här funkar det bra att låsa fast hans handleder.
  • Anonym (Hur gör jag)
    Swek skrev 2020-08-28 16:19:26 följande:

För att svara på ditt inlägg. Jag tror små steg är bästa vägen att gå. Hitta saker som funkar för dig. Känner du dig inte bekväm i det du gör försvinner halva poängen.

Om du suger av din kille, håll fast hans handleder.

Sätt dig på hans ansikte och låt han skicka dig. Här kan du även leka med hans kuk samtidigt som han slickar dig.

Om du rider honom, ta ett stadigt grepp om hans hår eller haka/hals. Även här funkar det bra att låsa fast hans handleder.

Tack för väldigt bra och konkreta tips. Alla känns som något jag skulle kunna göra och som skulle kännas bekvämt för mig.
  • Undergivenkille

Jag som en undergiven kille gillar allt och tjejens eller kvinnans njutning är min och hon får göra som hon vill. Alltså älskar när njuta sig max med mig 

• Robert 832

Det finns en uppsjö av saker som KAN funka men massor som inte funkar. 
    Vi får inte mycket att gå på annat än att han gillar att en kvinna tar kontrollen. Menar han det ordagrant så skulle jag tro att han vill vara till lags och då funkar det dåligt med de tankegångar du har. Tänk mer på vad du vill att han ska göra för dig än vad du tror att han vill ha av dig. Använd dig sedan av belöningar och straff för att förstärka positivt (ur ditt perspektiv) beteende och straffa (ur ditt perspektiv) negativt beteende.

Belöningar kan vara sådant som att tillåta honom njutning medan bestraffningar kan handla om smärta. Det är upp till er att experimentera med vad som funkar. 

Svar på tråden Undergiven kille