• verran76

menscyckel 30dagar 45 dagar 69 dagar blir tokig!!!!!!

jag håller på att bli knäpp jag har inte fått mens på 69 dagar sista mensen var 7januari
    och jag har gjort 2 st gravidtester och båda negativa vad kan det beropå ??
    jag har har en son på 16 mån med hjälp av ivf .och han tackar jag grymt för
    undra på att man inte hittar menscyckeln när man har 30,45 ,44 nu 69 dagar mellan menserna det finns inget fel på varken mig eller min man kanske att jag är lite överviktig
    men beror mensen bara på att man är överviktig eller?? någon som vet ??
    eller kan det beropå den där köldköteln eller va det heter ??eller nått annat vad vet jag
    tacksam för all svar

kanske någon mer som har liknande problem med mensen ??

mvh en som vill bli mamma igen (varför inte på egen hand vore toppen)

• Svar på tråden menscyckel 30dagar 45 dagar 69 dagar blir tokig!!!!!!
  • Rhonda Breeze

Hej Verran!
    Jag har precis som du mycket varierande menscykler (32-55 dagar). Vi har försökt att skaffa barn i ett år och precis avklarat vår utredning, den visar inget fel på vare sig mig eller pojkvännen. Och för att få lite hjälp på den naturliga vägen får jag nu äta Pergotime men om vi inte plussar på det är det sedan dags för IVF för oss också...

Mvh Rhonda

• Skrollisen

så oregelbunden mens beror nästan alltid på att man inte har äl varje månad.. ring gyn och boka en tid.. så får du pego eller liknande i så fall.. utan äl ingan barn..

• chagall

Hej Verran!

Jag har samma problem som du, ingen mens sen den 12 december.

Äter Provera men den kommer inte igång.

Vet inte vad man ska ta sig till snart.

• Lisen66

har läst om Rosenrot på 'planerar barn' forumet.. det ska tydligen hjälpa vid långa menscykler.. kan ju vara värt o testa..

• Herus

Jag hade ingen äl, därför va min cykel oregelbunden.

Svar på tråden menscyckel 30dagar 45 dagar 69 dagar blir tokig!!!!!!