• Anonym (Jag)

Tinder. Upplevelser.

Tinder är inledningsvis ytligt då man till en början går på det man ser. Sen är det meningen att man ska ta reda på vad som gömmer sig innanför , på insidan. sen att det finns personer som bara är ute efter sex kommer man inte komma undan. De finns ute och på tinder.

Efter flera år av dejtande och lite tindrande hittade jag en person på tinder som nu har varit min pojkvän i 1 år. Jag ser inte dålig ut, jag är smart, har en bra karriär MEN har barn. Det skrämmer folk/män. Jag har en liten cirkel med människor som inte ändras och hade därför svårt att hitta någon. Mina arbetskamrater fram tills ett halvår sen var bara kvinnor hehe. Min kille är rädd för barn men har ändå vågat sig fram då han gillar barn egentligen. Vi är båda över 30 och han har inga barn men vill ha, om några år,

• Anonym (Jag)
    Anonym (Virabhadrasana) skrev 2020-08-26 21:04:13 följande:

jag är genuint glad för din skull :)

jag har hört solskenshistorier så klart.. och i min text generaliserar, visst, men tendensen är knappast hoppfull..dessvärre

Kan hålla med om att den inte känns hoppfull. Tror dock mer att det handlar om att man kommer i kontakt med fler personer på tinder än man annars skulle göra i det verkliga livet och därför uppfattas det mer som icke hoppfullt.

Jag vet inte om jag träffat min livskamrat men jag hoppas. Och jag träffade ett flertal grodor innan jag träffade min nuvarande.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (singelpappa) skrev 2020-08-27 07:27:21 följande:

Samma med kvinnor. Astråkiga presentationer, fördelaktiga bilder när kvinnan egentligen väger 10 - 20 kg mer, en massa tråkiga krav som längd, hårfrisyr osv. Skriv nåt spännande istället. 

Tinder är för puckon, vettiga människor håller sig undan. 

När jag var på tinder så fick jag faktiskt mycket respons på just min profiltext. jag hade inte någon sån där jag skriver gillar att resa festa bla bla som många skriver... .även om jag gillar att resa, men vem gör inte det hehe. 

jag skrev kort, punktvis, lite mystiskt så att texten väckte en fundering, frågan, nyfikenhet. 
    det var faktiskt delvis förutom mitt utseende som lockade killarna jag matchade med, att jag stack ut från mängden och lät som en faktiskt intressant människa. 

detta är inget jag själv tyckte om min text utan vad jag fått för recensioner av folk. min mening med min text var dock att sticka ut från mängden då jag inte är en i mängden  

min text genererade även i att majoriteten av konversationsstarterna inte började med "hej, läget" utan mer ett svar på min profiltext. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Jag) skrev 2020-08-27 09:18:03 följande:
    När jag var på tinder så fick jag faktiskt mycket respons på just min profiltext. jag hade inte någon sån där jag skriver gillar att resa festa bla bla som många skriver... .även om jag gillar att resa, men vem gör inte det hehe. 

jag skrev kort, punktvis, lite mystiskt så att texten väckte en fundering, frågan, nyfikenhet. 
    det var faktiskt delvis förutom mitt utseende som lockade killarna jag matchade med, att jag stack ut från mängden och lät som en faktiskt intressant människa. 

detta är inget jag själv tyckte om min text utan vad jag fått för recensioner av folk. min mening med min text var dock att sticka ut från mängden då jag inte är en i mängden  

min text genererade även i att majoriteten av konversationsstarterna inte började med "hej, läget" utan mer ett svar på min profiltext. 
    svar eller fråga vill jag tillägga. 

sen vill jag tillägga att det alltid kommer finnas de som bara vill ligga, på tinder och ute i världen. skillnaden med tinder är att du lättare kommer över dessa ligg-jagare. 
Svar på tråden Tinder. Upplevelser.