Tinder. Upplevelser.
Jag har numera lagt ner Tinder. Letar inte efter hook-ups utan relation. Jag har träffat tre killar genom Tinder och tänker att det räcker nu. Det är bara dårar där.
Kille 1 var jättecharmig och jättesöt. Det tyckte nog många tjejer. Han var också seriös och ute efter en relation. Sa han. Varför var han först jättetrevlig i någon timme och sedan verkade stressad och kollade mobilen och försökte hinta om att jag skulle gå hem nu? Kändes som han körde ut mig nästan flera gånger när vi sågs.
Först jätteleende kram, romantisk, mys osv. sedan kolla mobilen och stress? Jo för att två timmar var väl ungefär vad han hade för tid mellan olika dambesök från Tinder. Undrar om han ens han duscha emellan? Jag tror faktiskt jag mötte och gick förbi ett par andra dejter i trapphuset...
Kille 2 var väldigt manlig och kändes trygg och seriös. Kändes jättetrevligt som att dejta en riktig man. Men det kom fram rätt fort att han var rasist. Inte en sån där sverigeväns-rasist som röstar SD och postar brottstatistik för att smutskasta invandrare...utan riktigt rasist. Gilla Hitler och KluKluxKlan rasist. Prata om den vita rasens överlevnad-rasist.
Kille 3. Var väldigt skön kontrast mot kille 2. Feminist, antirasist, väldigt vänster. Verkade väldigt snäll tills det kom fram att han var helt pervers. Ville att vi skulle ha gangbang och se mig bli ordentligt k... av andra män och vara en kåt h....
Det är nästan så att jag överväger att försöka ta upp kontakten med kille 2 igen. Med den konkurrensen framstår han som bra.