Tinder. Upplevelser.
Du menar den viljan jag uppvisade när jag skrev till 2 st?
Ingen tjej som jag matchat med har visat sånt engagemang/vilja att lära känna mig, då ingen har skrivit först till mig.
får jag något svar? i 5% av fallen.
Du menar den viljan jag uppvisade när jag skrev till 2 st?
Ingen tjej som jag matchat med har visat sånt engagemang/vilja att lära känna mig, då ingen har skrivit först till mig.
Ok, Vi säger såhär då. Eftersom Familjeliv mest har kvinnor här så är 95% av männen kassa.
Det blir väl bra?
Jag är man och varit med på Tinder i ca ett år. Har inte solglasögon, abborrar eller motorcykel på bilderna som det ofta skojas om vad vi män ofta har. Har under året ramlat in rätt många matchningar, vilket var kul i början. Men efter tid så har man ju tröttnat på allt Tinder för med sig.
-Dessa kvinnor som tränar 8 dagar i veckan
-Kravlistor på män i storlek av Svea rikes grundlag
-?Älskar? alla weekendresor till NY ( trots att de jobbar som undersköterskor)
-Alla dessa bergsklättrar bilder
-Barnen är särbegåvade
- Exet är deras ?bästa vän?
-Ställer inte en fråga när man chattar
-Dessa ständiga bilder på bubbelglss i motljus...
Tinder verkar bli deras förlängda Instagramkonto.?
När man träffas så är exet psykopat, berget de besteg var nån kulle på en kick off 2014. Träningen är eftersatt pga sträckning vad, och ungarna skolkar.
Träffar på nått cafe en timme och sedan skall det ?klicka? när man är drygt 40 år? Vem gör det? Sedan upp med appen och bläddra vidare till nått bättre och som orkar lyssna...
Ja, det skall ju sägas att alla är ju inte sådana, och uppträder som du beskrev att du gjort. Det tråkiga är ju att de som är schyssta och visar empati tröttnar ju och lämnar då det verkar vara pärlor för svin...