• Anonym (Qqqt)

    Min rika polare är för fin för att snacka

    Jag brukar känna mig fin precis som många andra men min polare är tar det till en annan nivå, han brukar bara tipsa om vad man kan investera i men utöver det snackar han inte längre med mig, han är 24 år och ungefär en miljardär redan skulle jag säga (self made) han bor fick inte i Sverige, han tjänar enorma summor om dagen och han typ blir bara kallare och kallare ju mer tiden går. Vi har känt varandra sedan vi var barn och jag var hans enda polare, varför blir han så kall?

  • Svar på tråden Min rika polare är för fin för att snacka
  • Anonym (Fotfästet)

    Han har nog tappat fotfästet på jorden.

    Blir lätt så för de som gör extrem livsomvändning och säkert ny umgängeskrets med likasinnade.

    Ge det tid och hör försiktigt av dig.

  • Anonym (Qqqt)
    Anonym (Fotfästet) skrev 2020-08-27 21:30:00 följande:

    Han har nog tappat fotfästet på jorden.

    Blir lätt så för de som gör extrem livsomvändning och säkert ny umgängeskrets med likasinnade.

    Ge det tid och hör försiktigt av dig.


    Men han o Jag är likasinnade annars hade vi inte varit polare, lika barn leka bäst har du väl hört?
  • Anonym (Fotfästet)
    Anonym (Qqqt) skrev 2020-08-27 21:34:30 följande:

    Men han o Jag är likasinnade annars hade vi inte varit polare, lika barn leka bäst har du väl hört?


    Kanske han ser dig som annan krets av vän och nu vill vara med nyförmögna. Kan vara så.
  • Anonym (Vänster är ett skällsord)
    Anonym (Qqqt) skrev 2020-08-27 21:23:42 följande:

    han är 24 år
    Jag antar att ni är i ungefär samma ålder?

    Det är inte svårare än att ni har utvecklats olika och drivit ifrån varandra.
    Inget ovanligt alls i denna ålder, ni har tagit era första stapplande steg ut i vuxenvärlden och omedvetet tagit olika vägar.

    Ska man generalisera så hade ni även oddsen emot er redan från början, eftersom män är betydligt sämre på att underhålla och behålla relationer än kvinnor.
    För män så krävs det i princip att ni har något gemensamt som på ett naturligt sätt "tvingar" er att umgås eller hålla kontakten någorlunda regelbundet för att inte relationen på sikt ska tyna bort. Tyvärr.
  • Anonym (Qqqt)
    Anonym (Vänster är ett skällsord) skrev 2020-08-27 21:49:07 följande:

    Jag antar att ni är i ungefär samma ålder?

    Det är inte svårare än att ni har utvecklats olika och drivit ifrån varandra.

    Inget ovanligt alls i denna ålder, ni har tagit era första stapplande steg ut i vuxenvärlden och omedvetet tagit olika vägar.

    Ska man generalisera så hade ni även oddsen emot er redan från början, eftersom män är betydligt sämre på att underhålla och behålla relationer än kvinnor.

    För män så krävs det i princip att ni har något gemensamt som på ett naturligt sätt "tvingar" er att umgås eller hålla kontakten någorlunda regelbundet för att inte relationen på sikt ska tyna bort. Tyvärr.


    Hi är än idag lika och att lägga upp kvinnor på pedalen gör vi knappast heller som du försöker få det till som.
  • Anonym (Vän)

    Det bevisar bara att han är ingen riktig vän. Pengarna har stigit honom åt huvudet.

    Varför ens bry sig om någon som inte ens vill ha kontakt? Lämna honom bakom dig och gå vidare i livet. Lägg ingen energi på sådan person.

  • Panduro
    Anonym (Qqqt) skrev 2020-08-27 22:49:50 följande:

    Hi är än idag lika och att lägga upp kvinnor på pedalen gör vi knappast heller som du försöker få det till som.


    Varför skulle någon läggas upp (eller ner) på en pedal?

    Hur lika ni än är, så vill han ju uppenbarligen inte ha någon nära relation med dig. Är förstås tråkigt, men inte mycket att göra åt.
  • Anonym (ppp)

    du menar nog ordet piedestal (haha, gapskrattade när jag läste 

    Men TS, ni var kompisar som barn. Jag har inga barndomsvänner kvar. Man flyttar, folk gifter sig/skiljer sig, studerar nya utbildningar, får nya intressen och ja, man utvecklas åt olika håll. Olika faser i livet. Just nu synkar ni inte så bra som ni gjort förr. 

Svar på tråden Min rika polare är för fin för att snacka