Inlägg från: Snurranfian |Visa alla inlägg
  • Snurranfian

Vi som väntar på förlossningen sept -20

Jag har BF 19 september... och är så less! Haft förvärkar sedan v.29, foglossning, sömnsvårigheter osv osv. Även min bebis va +24 % på TUL..och det känns att den är stor. Har fått två rätt nätta barn tidigare. Har som tur är fått planerad igångsättning till fredag nästa vecka om inget händer av sig själv först. Så en vecka till.... man får verkligen kämpa med det mentala när det gör så ont i hela kroppen. Varje rörelse barnet gör ilar som f-n i blygdbenet och sätter igång en sammandragning. Skönt att vi är fler som går o väntar :)

• Snurranfian

Hur har det gått för er som fortf väntar? Nån som fått?

Kl 8.30 ska jag ringa in och höra om jag får komma på min bokade igångsättning idag. Är så nervös! Haft svårt att sova inatt! Tänk om jag går träffa lill*n idag eller imorrn.....

• Snurranfian
    anaconda skrev 2020-09-11 14:06:48 följande:

Hur gick de? Här har vi 4 dagar kvar till bf o tiden kunde inte gå långsammare...

Ååh väntan är så jobbig... i know!! För oss gick det bra. Fick tid för igångsättning igår och han kom ut 7,5 h efter första medicinen (cytotec). Detta är min tredje förlossning (11 år sen den senaste) och absolut den bästa. De andra två började naturligt. Så en igångsättning kan gå toppen. :) Han vägde 3958 gram och 53 cm. Världens finaste så klart! <3 Född i v.38+5.

Lycka till ni som snart ska gå era små <3
Svar på tråden Vi som väntar på förlossningen sept -20