• Anonym (An)

Varför får inte män vara osäkra?

Får och får? Ingen har väl förbjudit er att vara osäkra, eller? Att vi inte vill ha sex med män som är osäkra är en annan sak och anledningen är så enkel som att manlig osäkerhet är oattraktivt. Svårare än så är det inte. Jobba bort osäkerheten så lyckas ni bättre.

• Anonym (An)
    Anonym (sådär) skrev 2020-09-01 13:51:50 följande:

Nja, alltså tolka mig rätt nu, jag håller med om att om man tycker det är ett problem så är lösningen att ändra sitt beteende. Men det är inte det TS frågar efter utan snarare VARFÖR osäkra män är oattraktivt?

Menar du att jag ska förklara varför det är osexigt?

Varför tycker män att en 250 kg nedknarkad tant är osexigt? Det får nog en sexolog eller biolog svara på, eller?
  • Anonym (An)
    Anonym (sådär) skrev 2020-09-01 14:41:08 följande:

Jag menar att det är det TS frågar efter.

TS frågar inte om vikt eller droger, han frågar om osäkerhet.

Men nu var det ju inte en sexolog eller biolog som svarade TS utan du. Om TS hade velat ha svar från biologer och sexologer så hade han kanske vänt sig till dem istället?

Har du ingen teori alls kring varför osäkra män är oattraktiva?

Jag kan inte se varför jag ska behöva motivera varför jag tycker vissa egenskaper är osexigt. Alla människor tycker vissa egenskaper är osexiga, vissa håller många med om , vissa håller få mer om. Kan inte tänka mig att detta är okänt.
Svar på tråden Varför får inte män vara osäkra?