pris på beg barnvagn?
letar begagnad barnvagn, vad ligger tex emmaljungas osv på?
hur tar man reda på att det är ett rimligt pris?
letar begagnad barnvagn, vad ligger tex emmaljungas osv på?
hur tar man reda på att det är ett rimligt pris?
Vi köpte våran vagn på blocket. Det är en Emmaljunga sittvagn med hårdlift. Vi fick med en hel del grejer till. Det var skötväska, vinteråkpåse, regnskydd, myggnät, täcke, kudde och påslakanset till vagnen. Den är en 04 och hon hade bara använt den i ca 14 månader. Kvitto fick jag med. 3500kr gav vi för det. Jag tyckte det var ett jättebra pris.
Har bild på den i mitt galleri.
och hur tar man reda på tex en 02, 03?
Tar reda på vad? Priset? Det beror ju delvis på hur mycket tillbehör och i vilket skick den är i .
Kolla på blocket.se, där köpte vi våran. Där brukar oxå stå vilken årsmodell det är osv.
Lycka till!
Jag köpte en beg teutonia primus 2002 på tradera för 1400:- inkl frakten...den är kanonfin! det tyckte jag va ett kap.
Hej! blev nåt fel där med förra inlägget...Jag har också köpt begagnad Emmaljunga, från hösten 03, den är väldigt fin, luftdäck, regnskudd, inbyggt myggnät, det är en sittvagn med en mjuklift som använts en vecka...Kostade 1800 kr!
är det dyrt med 1500 kr för en el duo edge 02 med:
mjuklift
skötväska
regnskydd
påslakan?
Nä, de tycker inte jag att de är.
Jag gav 3500 för min Brio Nova-03 utan några tillbehör, de var dyrt men jag tyckte så mycket om vagnen.
Låter jättebilligt Ser den fin ut förövrigt?
ja den verkar vara i bra skick, finns ju mindre kända märken såsom dorjan m.m . då får man ju kanske en 04 för det priset, men emmaljunga är ju lite mer kvalitet kanske
Vi köpte vår här på fl:s köp&sälj. Emmaljunga cerox. I köpet ingick även hårdlift, åkpåse, regn- och insektsskydd och ett lakan. Det gav vi 3000kr för. Bild finns i mitt galleri.
Vi köpte en Brio Duo combi som var 2 år gammal för 2400 kr. Nypriset hade varit 7000 kr. Vi fick då med myggnät, regnskydd, skötväska och mjuklift.
Här kommer några annonser som finns på blocket:
www.blocket.se/vi/7590778.htm
www.blocket.se/vi/7587349.htm
www.blocket.se/vi/7584023.htm
våran emmaljunga kombi kostade 500kr syns inte vilket åtal den är ifrån alla har gissat fel än så länge
Vi gav 2200kr för vår Teutonia Mistral som är använd 2år. Inkl Regnskydd, orginal mjuklift, myggnät, lufthjul, skötväska, parasoll, inbyggd tittlucka och myggnät. Den är kanonfin utan några skavaner, och till ett toppenpris tycker jag!!