Äl+7 hjälp att tyda tester!
Är det vanligt att få sådana här streck varje dag på ägglossningstestet ? Min ägglossning enligt appen var lör-sön sen dess har varje dag stickorna sett ut såhär ? Vet att det är negativt men man hoppas :)
Är det vanligt att få sådana här streck varje dag på ägglossningstestet ? Min ägglossning enligt appen var lör-sön sen dess har varje dag stickorna sett ut såhär ? Vet att det är negativt men man hoppas :)
Jag har aldrig använt dom testerna, jag har använt clearblue med smiley :) hade försökt i åtta månader och första gången jag använde clearblue äggloss test så blev jag gravid :), håller tummarna denna gången också då jag fick en smiley förra fredagen :)
Nu till ditt test... man har inte ägglossning så många dagar vanligtvis, har du läst nån bruksanvisning? Jag testade positivt gravid med clearblue ägglossningtest haha, hade läst på nätet att det kunde visa positivt vid en graviditet och just då hade jag bara såna tester hemma och vips kom en smiley upp, jag hade inte ägglossning eftersom det var vid Jim!!! Sen sprang jag och köpte clearblue veckoindikator och visade gravid 1-2 :D
Bifogar bild igen de va någon som skulle svara , men såhär ser de ut varje dag.
Finns de någon som fått likande streck på ca en vecka efter ägglossning ?