• Wench85

    Hittar kvinnokläder som ej är mina

    Anonym (NN) skrev 2020-09-03 23:08:23 följande:

    Har under en tid hittat kvinnostrumpor i tvätten som inte är mina. Min storlek men verkligen inget jag har köpt. Och verkligen inget sambon kan ha på sig, om han ens velat.

    Jag har periodvis haft en dålig magkänsla men aldrig hittat bevis (ja, i början letade jag igenom hans telefon) men pga avsaknaden av bevis intalade jag mig själv att det bara var jag som var psycho och tvingade bort känslan.

    Nu hittade jag precis ett par korta nylonstrumpor och sen ett par stödstrumpor. Vi är 30 år båda två och enda gången jag använt stödstrumpor var under graviditeten, de är nu slängda sen 1 år tillbaka och vi har även flyttat.

    De enda kvinnorna som varit här, såvitt jag vet, är min mamma och syster, men ingen av dom har glömt strumpor här. Och ja, jag frågade honom om det var hans strumpor för det är inte mina. Då svarar han bara "ja, då är det väl det".

    Jag har inga bevis och han kommer ALDRIG erkänna om han är otrogen. Vad fan ska jag göra? Jag kan ju inte lämna utan bevis eller erkännande.


    Oavsett vems det är låter det som en relation som du inte mår bra av. Du har dålig magkänsla, har letat igenom hans telefon, tänker ner dig själv ("jag är psycho"), blir orolig av att hitta kläder... nej, oavsett den här konkreta situationen undrar jag: är du lycklig? Tror du att du kommer att vara lycklig genom livet i denan relation?
Svar på tråden Hittar kvinnokläder som ej är mina