• Anonym (Linosah)

    Min sambo kollar bögporr

    För två dagar sedan var jag och min sambo barnfria och vi ?festa till det lite?, var på han bekänner att han en nyårsafton Tagit en taxi till en man för att suga av honom och därefter sex.

    Han sätter dessutom på gayporr var på han vill att jag ska slicka och penetrera honom i rumpan...

    Då vissa substanser intogs denna natt var jag helt ok och tyckte det var lite spännande och sexigt, nu i efterhand vet jag inte riktigt hur jag ska känna kring detta...

    Behöver bara skriva av mig, någon man som kan förklara eller någon kvinna med liknande situation och tankar..

    jag skäms så och har de två sista dagar inte kunnat se på honom.

    Förlåt för märklig text..

  • Svar på tråden Min sambo kollar bögporr
  • Anonym (Nk)

    Hm... asså jag hade nog inte tyckt det varit nån katastrof direkt? Att man i yngre dagar är nyfiken och utforskar är väll inget nytt och det innebär eventuellt att han inte har nån längtan att testa nu eller har han det?

    Jag hade eventuellt velat klarlägga om han är homosexuell om det är något du misstänker men det behöver han absolut inte vara för detta.

    Jag hade nog tagit detta lite positivt, han har öppnat upp sig om något som legat dolt länge och uttryckt en önskan i sängen. Men du behöver säkert smälta detta lite innan du kommer till ro i tankarna och prata mer med honom.

  • Anonym (Lisa)

    Ser inga problem här, se det som extremt positivt att han vågar öppna sig för dig om att han förmodligen är bisexuell, och vill att du ska vara en del av hans liv.

  • Anonym (Linosah)

    Jo, han vill gärna att vi har trekant och helst med en man.. han tittar även på transsex... han sa även att han älskar när jag bestämmer.

    Vi har haft väldigt dåligt sexliv pga diverse saker som svek och lögner.. men efter denna natt är han ?kåt hela tiden? väldigt kärleksfull.

    Jag kände en eufori först över att han delat en hemlighet, men nu känner jag mig osäker på om han kan lämna mig för en man och att han dessutom kanske fantiserar om mig som en man.. och att det enbart är en tidsfråga innan han blir helt homo.. kan verka lite dramatiskt att tänka så men jag hade verkligen ingen susning om detta och att han under 4årstid, när vi haft det så kasst, suttit och runkat till bögporr gör mig kluven i känslor.

  • Anonym (Linosah)

    Kom även på att han berättade att han bodde ihop med en killkompis och då hade han en dildo han använde, fast gick ner i källaren.. vad säger detta.. tycker det låter något märkligt för en heterosexuell/bisexuell.

  • villhatrekant

    Det är ett mycket stort steg för en man att erkänna för sin partner att man är bisexuell. Risken att han skulle lämna dig för en man är nog inte större än att han skulle lämna dig för en kvinna. Om du är ok med att han kan tända på män och är öppen för att utforska den delen av hans sexualitet med honom - t ex en trekant - så tror jag bara det kan vara positivt för ert förhållande förutsatt att ni är helt öppna med varandra och ingen känner sig tvingad att göra något de inte vill. Att han lekt med en dildo gör honom inte till homosexuell, även bikillar gillar dildos. Prata med honom förutsättningslöst och var tydlig med vad du känner och vill och få honom att öppna upp sig för dig och berätta vad han känner och vill. Jag tror att ni har en chans att få ett mycket bättre förhållande om ni jobbar på det.

  • HasseA
    Anonym (Linosah) skrev 2020-09-04 10:27:46 följande:

    Jo, han vill gärna att vi har trekant och helst med en man.. han tittar även på transsex... han sa även att han älskar när jag bestämmer.

    Vi har haft väldigt dåligt sexliv pga diverse saker som svek och lögner.. men efter denna natt är han ?kåt hela tiden? väldigt kärleksfull.

    Jag kände en eufori först över att han delat en hemlighet, men nu känner jag mig osäker på om han kan lämna mig för en man och att han dessutom kanske fantiserar om mig som en man.. och att det enbart är en tidsfråga innan han blir helt homo.. kan verka lite dramatiskt att tänka så men jag hade verkligen ingen susning om detta och att han under 4årstid, när vi haft det så kasst, suttit och runkat till bögporr gör mig kluven i känslor.


    Jag har väl lite svårt att tro att han kan "bli helt homo", men jag förstår vad du menar. Att han helst vill vara med en man.

    Att bli penetrerad i rumpan behöver i sig inte ha något som helst att göra med att vara bög, det kan ju vara skönt för alla killar/män. Jag har testat med min fru, men då  vill jag ju verkligen inte att någon annan än hon gör det - och allra minst en man. Men din kille kanske gillar det extra mycket för att han typ fantiserar om att det är en man som gör det. Svårt att veta, men låter ju inte orimligt.

    Att ni haft det kasst i 4 år låter ju lite sämre, dock. Det är väl där fokus ska läggas, kanske, varför ni haft det kasst, och hur ni kan prata om det, osv.

    Svårt att råda annars. Om din kille älskar dig, och är fullkomligt nöjd vad gäller gay-delen om du penetrerar honom ibland, så kan ju allt vara lugnt, om du själv tycker det är OK. Om han i stället hela tiden hellre skulle vilja vara med en man än med dig, då blir det ju svårare.

    Om ni ska kunna komma vidare behövs nog en hel del förståelse från din sida - i motsats mot anklagelser, menar jag. Han kanske alltid trott och hoppats att det ska funka med dig, utan några gay-grejer, men sedan märkt att det inte funkar. Så en sån sak kan han vara lika ledsen och besviken över som du, om det nu är så.
  • Anonym (Linosah)
    HasseA skrev 2020-09-04 11:07:00 följande:

    Jag har väl lite svårt att tro att han kan "bli helt homo", men jag förstår vad du menar. Att han helst vill vara med en man.

    Att bli penetrerad i rumpan behöver i sig inte ha något som helst att göra med att vara bög, det kan ju vara skönt för alla killar/män. Jag har testat med min fru, men då  vill jag ju verkligen inte att någon annan än hon gör det - och allra minst en man. Men din kille kanske gillar det extra mycket för att han typ fantiserar om att det är en man som gör det. Svårt att veta, men låter ju inte orimligt.

    Att ni haft det kasst i 4 år låter ju lite sämre, dock. Det är väl där fokus ska läggas, kanske, varför ni haft det kasst, och hur ni kan prata om det, osv.

    Svårt att råda annars. Om din kille älskar dig, och är fullkomligt nöjd vad gäller gay-delen om du penetrerar honom ibland, så kan ju allt vara lugnt, om du själv tycker det är OK. Om han i stället hela tiden hellre skulle vilja vara med en man än med dig, då blir det ju svårare.

    Om ni ska kunna komma vidare behövs nog en hel del förståelse från din sida - i motsats mot anklagelser, menar jag. Han kanske alltid trott och hoppats att det ska funka med dig, utan några gay-grejer, men sedan märkt att det inte funkar. Så en sån sak kan han vara lika ledsen och besviken över som du, om det nu är så.


    Ja precis, att han egentligen vill vara med en man fast ej vågar stå för det i vardagliga livet!

    Han satte igång en scen där en ung kille blir smekt av en dominerad äldre man, varpå dom sexan hade analsex... medans jag penetrerade honom med en ca 5,5 cm i diameters dildo och slickade honom.. jag såg hur han tittade på filmen..

    Jag har tidigare sagt att jag vill ta honom med en strap-on, då har hans svar alltid varit; jag är med på allt förutom självmord.. men trodde ändå inte att han tidigare testat eller tagit initiativet till att frivilligt resa en bit och träffa en man för avsugning och sex.. kan knappt se på honom, sen samtidigt vill jag inte att han ska ångra att han öppnat sig för mig!

    Hur tar jag upp ämnet igen det är jättesvårt, vi har dessutom ett barn så jag måste väl försöka lösa detta känner jag...
  • Anonym (Xter)

    Glöm den korvryttar'n!

    De män som gillar att få saker instoppade i rektum, är nog inte vid sina sinnens fulla bruk.

  • Anonym (Håller med)

    Håller med flera av inläggen ovan. Måste ha varit extremt svårt för honom att ?öppna upp sig? för dig som han gjort.

    Jag tror du måste ta det som en vuxen och helt enkelt bjuda in (honom) till en mogen icke dömande dialog kring det han öppnat upp sig om och fråga vad han känner innerst inne. Bara den vägen kommer du att få full förståelse för vad han känner/tänker och så får du efter det ta ställning till vad du också känner/tänker kring det hela.

    Varken du eller han ska behöva känna sig ?inlåsta? i relationen och till slut handlar allt om kompromisser i ett förhållande. Kan ni båda acceptera varandra och varandras behov så är det ju perfekt, kan nu inte det så får ni ta en ordentlig funderare på er relation framåt.

    Svåra frågor men kan man vara helt öppen mot den man älskar (även om det tagit tid) så finns det inget bättre än att just kunna dela livet med hen.

    Lycka till!

  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Xter) skrev 2020-09-04 12:31:24 följande:

    Glöm den korvryttar'n!

    De män som gillar att få saker instoppade i rektum, är nog inte vid sina sinnens fulla bruk.


    Gud vilket töntsvar
  • Anonym (HN)

    Man kan ju konstatera att vårt samhälle är väldigt ojämlikt då det kommer till sådana här frågor. Män fantiserar om att deras kvinnor skulle vara lite lagom bisexuella, medan kvinnor verkligen inte tycker deras män ska vara det.

  • Anonym (L)

    Han blir kuksugen då han äter tjack. Som många blir. Så enkelt är det

  • Anonym (Closed)
    Anonym (Linosah) skrev 2020-09-04 09:38:01 följande:

     har de två sista dagar inte kunnat se på honom.


    Det säger allt.
  • Anonym (L)

    Fast gör det så mycket? Han blir kåt på kuk av grejerna. Alla har vi egenheter . Jag tänker så att så länge inget våld eller tvång är med så är det ok. Min kvinna (med uppåt i kroppen ) vill leka liten flicka ibland . Och jag hennes pappa bror eller farbror. Hon har blöjor och suger på napp. Vill att jag tejpar (silver)Fast henne och använder o utnyttjar samt förnedrar henne. Mycket udda saker Jag hade väldigt svårt för detta i början . . Fast på dig verkar det som du äcklas av honom. Hoppas verkligen du tar rätt beslut . B the B

  • Ms anybody

    Troligtvis är Din sambo bisexuell och förhoppningsvis inte homosexuell. Eller så är han helt enkelt homosexuell.

    Nu ska vi inte lura oss själva. Här är 4 avgörande punkter.

    Du säger han vill ha 3 kant. (Han vill ha en man i sexet) Då får du bevittna din sambo ha sex med en man. Är du ok med detta?

    Han vill du ska vara mannen när ni har sex och föra in saker i rumpan på honom. (Brist på män så får du vara mannen) Är du ok med detta?

    Han snackar om att vilja ha sex med transsexuella (en man som klä ut sig till kvinna) . Är du ok med detta?

    Han sitter och runkar till gayporr. (Inga kvinnor alls). Är du ok med detta?

    Jag själv hade aldrig kunnat acceptera att min man vill och tänker ha sex med män. Och det hade varit otroligt avtändande för mig.

    Men frågan är vad du tycker och vill?

    Du kanske tycker det är ok?

  • Ms anybody

    Du skrev.

    Han satte igång en scen där en ung kille blir smekt av en dominerad äldre man, varpå dom sexan hade analsex... medans jag penetrerade honom med en ca 5,5 cm i diameters dildo och slickade honom.. jag såg hur han tittade på filmen.

    Oj! Om det är sant? Så tyvärr han är homosexuell.

    Han vill bara vara med män. Sorry.

  • Anonym (A)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-09-04 10:13:19 följande:
    Ser inga problem här, se det som extremt positivt att han vågar öppna sig för dig om att han förmodligen är bisexuell, och vill att du ska vara en del av hans liv.
    Håller med
  • Anonym (Straight)

    Varför måste man va homo eller bi bara för man kollar på en viss sorts porr? Eller för all del som man att man gillar att penitrerad i analen.

    Vi tänker sällan så när det gäller tjejer. För alla tjejer som slickar fitta är väl inte homo eller bi... ?Jag har jag slickat en eller annan fitta men nog fan är jag hel straight.

  • Anonym (Läggning)

    Du måste nog fråga dig själv vad det är med själva tanken på honom med en annan kille som gör dig så upprörd. Har du någon erfarenhet av sex med en annan tjej? Hur resonerar du i så fall kring dina önskemål, fantasier och tankar om sex med tjejer? Själv är jag inte det minsta bi och har inte ens kysst en tjej. Min man däremot har gjort en hel del med killar, och det stör mig inte. Men han berättade det väldigt tidigt på någon av våra första dejter, så det hjälper nog till också. Han sa nog att han är bi, men jag tycker inte det stämmer helt då han aldrig varit kär i någon man.. Så jag vet inte. Behöver man etiketter? Risken att bli lämnad för någon annan är ju egentligen lika stor oavsett om partnern kan tänka sig bara det egna könet eller båda, det är ju bara om han är strikt homo som det är ett problem. Förstår att trasslet i ert kärleksliv ställer till det i dina tankar. Jag tycker nog att det är bra att han är öppen med att han gillar anal stimulans, det tror jag det flesta kan göra oavsett läggning, och även porr. Jag tex kan tända på tjejer som tillfredsställer sig själva, trots att jag som sagt är straight. Om du klarar av det, ta det lugnt och sitt ned i båten, ge honom det han vill ha som känns ok för dig och tänkt att han är med dig för att han tänder på dig och är kär!

  • Anonym (69)

    Jag är hetro kvinna men går igång på gayporr! Finns nog inget här i världen som kategoriskt kan klassificeras. Bara att njuta av det man gillar inom lagens gränser! Sexa på och njut av allt som känns bra oavsett kön! Trevlig helg!

Svar på tråden Min sambo kollar bögporr