• Anonym (Onanerar jämt)

Onanerar du i duschen?

Frågan är enkel: onanerar du i duschen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onanerar du i duschen?
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-08 20:47:40 följande:
    På klittan eller in i musen?
    På klitoris. Håll undan blygdläpparna med ena handen och rikta en kraftig stråle, men inte så det gör ont förstås, mot klitoris. Kan vara superskönt! I Finland har man bidéduschar, dvs en handdusch vid toastolen som man använder till underlivstvätt när man har mens. Man kan alltså ha det jätteskönt när man sitter på toa och slipper gå i duschen om man känner för en skön orgasm... :)
  • Anonym (Henrik)

Nu är det länge sedan, men jag gjorde det ofta när jag var i tonåren. Räckte att rikta duschstrålen mot ollonet ett par minuter för att få en härlig orgasm och utlösning. Var också praktiskt att sköta onanin i duschen och bara skölja ned sperman i golvbrunnen. Bruset från duschen gjorde dessutom att ingen kunde höra mig flämta när det gick. Växte upp med mamma och två storasystrar och var under flera år livrädd för att någon i familjen skulle komma på att jag onanerade... :)

• Anonym (Kvinna44)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-08 13:08:28 följande:

Nej, hur gör man det som kvinna undrar jag?

Vadå hur? Når du inte ner med händerna till fittan? ;)
  • theotherone
    Anonym (Henrik) skrev 2020-09-09 16:00:49 följande:

Nu är det länge sedan, men jag gjorde det ofta när jag var i tonåren. [...] Var också praktiskt att sköta onanin i duschen och bara skölja ned sperman i golvbrunnen.

Haha, jag onanerade också ganska ofta i duschen i tonåren. Tills jag upptäckte att sperman satte sig i vattenlåset. Efter det blev det mestadels i sängen på kvällen och ibland även på morgonen innan skolan.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kvinna44) skrev 2020-09-09 19:46:12 följande:

Vadå hur? Når du inte ner med händerna till fittan? ;)

Jo men då är jag ju hellre nån annan stans än duschen. Tänkte om det hade med strålen att göra.
  • Anonym (Pr)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-09 23:56:10 följande:

Jo men då är jag ju hellre nån annan stans än duschen.

Men vad har det med att du är kvinna att göra?
  • Anonym (Pr)

Folk som onanerar i duschen är det synd om, de kan inte uppfatta nyanser och de kan inte laga mat. Omusikaliska är de också!

• Anonym (Golvskrapan)
    theotherone skrev 2020-09-09 20:43:54 följande:

Haha, jag onanerade också ganska ofta i duschen i tonåren. Tills jag upptäckte att sperman satte sig i vattenlåset. Efter det blev det mestadels i sängen på kvällen och ibland även på morgonen innan skolan.

Haha, påminner om mitt ex som tyckte jag skulle sluta runka i badkaret eller åtminstone skölja bort efter mig. Grejen var bara att det var något hon själv lämnade kvar efter sig typ hårbalsam eller nått. Så hon hade gått lång tid och trott att jag lämnade kvar efter mig innan hon tordes säga.
Svar på tråden Onanerar du i duschen?