• Smed75

    Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-14 00:30:08 följande:

    Vi valde ju iaf en bra tråd med spännande ämne att kapa.


    Ha ha ja verkligen ..men vi har ju ett gemensamt intresse i alla fall =)
  • Smed75
    Anonym (Fisken) skrev 2020-09-14 05:32:51 följande:

    Hellre fingrar än tunga faktiskt. 


    Kombo fingrar/tunga funkar den?
  • Smed75
    Anonym (Fisken) skrev 2020-09-14 11:18:32 följande:

    Visst funkar det men betydligt skönare att dels bli smekt med fingrar samtidigt som andra handen pullar inne vid gpunkten. Å jo jag har haft ett par killar som älskat att slicka och varit duktiga på det och visst jag får orgasm men de orgasmerna är fjuttiga jämfört med vad jag kan få. Dock är det upphetsande i sig att han vill slicka även om det fysiskt inte är jätteskönt.


    Tack för svaret ! Tror många killar fokuserar på bara klittan och det lär ju vara fett oskönt att bara få den gnuggade ju! Tror många glömmer bort g-pukten..men det är vad jag tror bara!

    Inget är ju speciellt roligt om man håller på förlänge!

    Jag tänder sjukt mycket på att se tjejen njuta, och att man njuter ihop =)

    Coolt att ni kvinnor kan få så många olika orgasmer och att det är skillnad på dem=)
  • Smed75
    Anonym (Hetero-kvinna.) skrev 2020-09-13 21:58:53 följande:
    Gillar att ge oralsex men inte att få. Tycker det är lite trist.
    Älskar att få och ge, men som du säger ,är det inget bra, så blir det lätt tråkigt!
    då är det betydligt roligare att ha hett hårt sex =)
  • Smed75
    Anonym (EN) skrev 2020-09-14 13:48:08 följande:
    Det har inte med bra eller dåligt att göra. Det är helt enkelt inte direkt skönt oavsett utan mest trist. Suger gärna och ofta men slipper helst att bli slickad :) Min man älskar dock att slicka så ibland får han göra det en stund för att han älskar det :)
    okej.. ja smaken är ju som baken... =)
  • Smed75
    Anonym (Hetero-kvinna.) skrev 2020-09-14 14:12:11 följande:
    Nej, de blaskar mest runt. Någon körde tungan in och ut. Inte bara värdelöst utan tvärtom väldigt äcklig känsla.

    Tror en har frågat. Han gjorde ändå inte som instruerad (det var han jag nämnde ovan). De som varit längre relationer har inte frågat men jag har försökt guida. De vill göra det de tycker är sexigt. Som han som slickade från Ystad till Haparanda. Helt värdelöst. Som en hund liksom.

    En har varit bra- min nuvarande. Han "punktmarkerar", kör lite hårdare tungspets.
    ha ha förlåt att jag skrattar men det var lite roligt det du skrev.. Jag har förstått att många killar inte riktigt vet vad de ska göra och blir osäkra.. bra att din nuvarande i alla fall gör lite rätt ju =)
  • Smed75
    Anonym (EN) skrev 2020-09-14 13:57:50 följande:
    Precis. Som sagt - alla kvinnor älskar inte oralsex även om en del män tror det. Jag får jättelätt orgasm av att smeka klitoris med fingrar eller tex wand, helst i kombo med penetrering. Kommer lätt flera gånger i rad och kan få fontäner. Däremot har jag nog aldrig kommit av att bli slickad - det blir alldeles för mesig stimulans. Jag vill ha direkt stimulans på klitoris och inte för lös/mjuk. En tunga blir för mesigt :)
    Nej så är det ju och det finns ju tusen andra saker som är lika sexigt som att slicka att göra..
  • Smed75
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-14 16:45:17 följande:
    Gillar absolut att bli slickad. Tyvärr så är det sällsynt med män som gör det bra. Trots att jag försöker förklara och visa. De flesta jag träffat tycker att de slickat lääänge när de gjort det i 3-5 min. Känner jag mig stressad så kan jag lova att det inte går för mig
    det är så märkligt att inte lyssna på kvinnan och vad hon vill ha ..man ska ta god tid på sig när man slickar ..först lugnt och retfullt.. herre gud det är ju ingen tävling liksom!!
  • Smed75

    kul att läsa vad ni gillar och inte gillar.. förhoppningsvis så lär vi oss män nått =)

  • Smed75

    Mitt ex gillade inte att bli slickad i början, det tog rätt många år innan hon kände sig avslappnad och bekväm med att bli slickad, tyvärr tror jag många tjejer och kvinnor känner så, de är rädda att deras kön på något sätt skulle vara fult eller missbildat!

    Det är sjukt att det ska behöva vara så, och man undrar ju varför kvinnor ska känna skam över sina kön och sin sexualitet 2020 !

    (Självklart gäller ju inte det alla kvinnor)

  • Smed75
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-16 20:15:35 följande:

    Tror ju mer bekväma vi kvinnor är i vår egen sexualitet och med våra kroppar desto lättare är det att övervinna ens ev inre demoner över att tex inte vara tillräcklig. Att våga utforska sin kropp på egen hand. Komma på vad man gillar eller vad man inte gillar. Vet tex många av mina väninnor som inte onanerar pga de känner sig dumma och obekväma.

    Sen bara för att jag älskar att bli slickad behöver det ju inte betyda att alla kvinnor älskar det.


    Kloka ord..vi killar lär ju oss att dyrka våra kukar och vara stolta, en kvinnas kön har ju inte samma status, vet själv hur äckligt man tyckte mens var, det är ju liksom den naturligaste grejen i världen. Och har man som kille lite innanför pannbenet,så fattar man varför kvinnan smakar och luktar olika beroende på vilken del av cykeln hon är i
  • Smed75
    Anonym (EN) skrev 2020-09-16 20:43:40 följande:

    För vissa är det kanske så, för andra är det helt enkelt så att de helt enkelt inte gillar det :)


    Ja självklart, man kan ju så klart inte generallsera.
  • Smed75
    Anonym (Kajsa) skrev 2020-09-26 15:18:06 följande:

    Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.


    Känner precis som du..orkar inte hålla på att jaga..händer det så händer det, värsta är väl att man saknar sex men åxå närhet.. ibland saknar jag tom närheten mer!
  • Smed75
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 13:13:38 följande:

    Slickar du mig intensivt rakt på klittan med spetsig tunga finns det risk för att du får en kickspspark rakt i nyllet.

    Asg :D


    Ha ha . Shit vad våldsamt . Men du är nog inte den ända kvinnan som inte är förtjust i det. Blir det för mycket?
  • Smed75
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 14:01:18 följande:

    Känns bara obehagligt...Är väl extra sensitiv just direkt på klittan:)

    Därför det är så viktigt med en schysst kommunikation. Att våga berätta vad man gillar.


    Jo jag misstänkte det . Ja precis vill man ha bra sex så är ju kommunikation super viktigt, det är ju inte speciellt konstigt att göra det, men tror att många inte vågar!
  • Smed75
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 15:47:14 följande:

    Ja men precis, varför va skraj för något som förhoppningsvis kan leda till något bra och kanske t.o.m. något bättre.

    Tror många gånger att det kan handla om att man själv inte riktigt vet hur man vill ha det. Kanske rädsla för att bli avvisad. .


    Ja det är lite konstigt, men jag tror att det är som du säger, man är rädd att bli avvisad! Men jag tror att ju äldre man blir desto mer vet man hur man vill ha det och är kanske inte lika osäker längre!

    Personligen tycker jag att det är extremt viktigt att kommunicera och att vara transparent.
  • Smed75
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 18:39:59 följande:

    Tror också att moder av att lyckas njuta av sin egen sexualitet och våga ta för sig möjligtvis kommer något lättare med åldern. Iaf i vår generation.


    Jo men exakt! Antar att du är i samma ålder som mig =)

    Men sen beror det ju så klart hur man är som människa, finns ju tyvärr vuxna människor som känner skam inför sin sexualitet!
  • Smed75
    Anonym (EN) skrev 2020-10-05 18:51:23 följande:

    Håller med där. Man vet vad man vill och njuter av. Jag har iof sig aldrig haft problem att säga till/guida - tycker det är märkligt att bara ligga tyst och vara missnöjd :)


    Exakt, det är ju trots allt ditt eget ansvar att du ska kunna njuta även om det oftast och förhoppningsvis sker i symbios.
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?