• tinus

Tankar om märklig relation..

Hon vill ha sitt ex. Du är bara ett tidsfördriv/trygghet/sällskap/ för henne. Allt du skriver tyder på det. Att hennes ex skulle vara farlig är ju bara bullshit. Då hade hon agerat annorlunda. Frågan är varför du går med på att bli behandlad som hennes andrahandsval?

• tinus
    Anonymsnubbesthlm skrev 2020-09-17 08:51:06 följande:

Är så det känns, ja. Visar man noll intresse av att vilja umgås med sin partner de dagar man faktiskt kan umgås själva (framförallt helger), utan väljer att umgås med "vänner" (där den här personen är en del av vännerna) istället, då är det stora fel med hela situationen..

Rolig kuriosa. När jag säger att ok - då hör jag av mig till den här snubben och presenterar mig, sätter honom på plats, whatever, då blir hon mest arg och "förbjuder" mig att kontakta honom. Med rädsla i rösten, kan jag ana. Får höra att han kommer förstöra hennes liv om han får veta något. Sprida rykten på stan om henne o.s.v.

Samtidigt så har hon sagt att hon gjort tydliga "avslut" med snubben för att markera att det finns inget mellan dem längre. 

Går det ihop? Inte riktigt. 

Varför har jag gått med på det? Blev ju kär i henne av en anledning. Och visst, mina känslor har svalnat, men något finns kvar. Och vad värre är så har jag en kraftig lojalitet. 

Men som sagt. Även klippor eroderar med tiden.

Det är bara jäkligt svårt logistiskt också när hon har så många saker hos mig.. suck. 

Att du har kraftig lojalitet märks. Själv hade jag hivat ut personen för längesedan. Men hur lojal tycker du hon är mot dig? Hoppas du skaffar lite bollar och får nog, för hon låter ärligt talat svinaktig.
Svar på tråden Tankar om märklig relation..