• Anonym (Brösttokig)

Orkar ni med en kille som är brösttokig?

Hej

Jag är en man som är väldigt brösttokig. Jag skulle kunna klämma och känna på min tjejs bröst hela tiden. Nu går ju inte det såklart men när jag gör det så slappnar min hjärna av. Jag vill känna den runda mjuka formen i mina handflator, känna bröstvårtan mellan fingrarna. Oftast är kvinnans bröst lite svalare än övriga kroppen också vilket jag också tycker är mysigt.

Hur tänker andra kvinnor? Är det bara vid sex ni vill bli tagna på brösten eller är det ok (bara för er partner såklart) att känna på brösten lite i vardagen också när barnen har somnat eller när ni är själva, framför teven, etc.

• Svar på tråden Orkar ni med en kille som är brösttokig?
  • Anonym (nja)

Jag tänker spontant att det låter extremt barnsligt: avslappad för att man klämmer på dem? Kläm på en stressboll, är mitt tips. 

Jag har en väldigt fin och kärleksfull relation med min man men jag skulle inte vilja att han kom och tog på brösten lite hux flux. Som uppstart till förspel och sen sex - absolut, men att bara klämma lite för att han vill "slappna av" - nej tack. 

• Anonym (nja)

Och detta med att brösten skulle vara svalare har jag aldrig hört. Tycker inte mina är svalare i varje fall. Vill man känna en sval kroppsdel ska man känna på mina kalla fingrar :) 

• Fjäril kär

Sitta och mysa framför tv och man kramas, gosar och tar på varandra är helt okej.

Och det är en självklarhet vid sex.

Men hux flux klämma bröst när jag står och steker pannkakor när jag är stressad och lite småirririterad - då riskerar du att få en stekspade uppkörd nånstans...

• JonasSa
    Fjäril kär skrev 2020-09-17 07:23:43 följande:

Sitta och mysa framför tv och man kramas, gosar och tar på varandra är helt okej.

Och det är en självklarhet vid sex.

Men hux flux klämma bröst när jag står och steker pannkakor när jag är stressad och lite småirririterad - då riskerar du att få en stekspade uppkörd nånstans...

Min erfarenhet av vad jag gillar och vad tjejer jag haft relation med stämmer med Fjäril.
    Vid sex och när det är lite sexuella anspelningar vid lek, behöver inte bli att ligga där och då men ändå del i spelet.

Men också att en hand hamnar på eller mot ett bröst när man sitter ihop kurrade i soffan eller ligger sked, men inte klämma/knåda!
  • Anonym (K)

Mitt ex kunde komma fram och klämma på tutten när som helst. Jag kunde t ex stå och diska och så for det fram en hand och tog på bröstet. Inte okej! Jag svarade med att klämma tillbaka på hans kuk men det tyckte han inte alls var samma sak. Suck, glad att vara av med den röven.

Min nuvarande tar också gärna på bröstet, men i mysiga men inte nödvändigtvis sexuella situationer. Om vi ligger och kramas innan vi ska sova t ex, så händer det att handen hamnar på bröstet. Men det är ju i en intim situation.

För mig är brösten väldigt erogena, det blir en signal till underlivet att det är sex på gång ungefär. Iallafall om det kläms mer intensivt. Ett lojt stressboll-tryckande i tv-soffan eller när man hejdåkramas på morgonen skulle jag inte uppskatta.

• Anonym (T)

Nej definitivt inte. Avtändande, jobbigt, irriterande. Extremt omoget beteende.

• Anonym (Tack för min fru)

Då säger jag emot resten här då.

Som det låter så har jag haft extremt tur då. Min fru älskar när jag kommer och klämmer på hennes bröst. 

Varför skulle det vara extremt omoget som någon här sa?

Vi älskar att ta på varandra. Jag kan komma upp medans hon lagar mat och klämma på hennes bröst och hon kan komma upp när jag står och lagar mat och ta på min kuk.

Vad är det för fel på det? Jag förstår självklart att vissa inte tycker om det och skulle jag ha en fru som inte gillade det så skulle jag självklart respektera det men att säga att det är omoget att hålla på så är ju bara bullshit.

• Anonym (Q)

Nej, jag vill inte ha nån tonårsvariant av karl som inte kan hålla händerna för sig själv i vardagen utan måste klämma och känna hela tiden, det skulle vara otroligt störande! En kvinnas bröst är inget slags gosedjur för vuxna och om en tjej inte säger rakt ut att hon tycker det är mysigt så ska man helst låta bli.

• Anonym (nej)

Nej, störigt. I myssammanhang går bra, alltså utöver sex, om man kramas. Men inte när jag bara "är". 

• Anonym (nej)
    Anonym (nej) skrev 2020-09-17 11:40:06 följande:

Nej, störigt. I myssammanhang går bra, alltså utöver sex, om man kramas. Men inte när jag bara "är". 

Och då är vi ändå väldigt fysiska, tar ofta på varandra och kramas mycket. Så det handlar inte om att vi inte gillar att vara fysiska. 
Svar på tråden Orkar ni med en kille som är brösttokig?