• Anonym (Nyfiken kvinna)

MAN - Hur ofta tömmer du din säd?

Hur ofta ejakulerar du i snitt? Välj det alternativ som ligger närmast, om du tänker på senaste året.

Alla sprut räknas oavsett om det händer vid sex, på egen hand, i sömnen eller andra tillfällen. Torrorgasmer räknas alltså inte.

Kommentera gärna vad du svarat och din ålder i tråden. Och hur det har varierat genom livet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?
  • Underhill
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2020-09-23 20:01:52 följande:
    Imponerande många som tömmer varje dag. Det trodde jag bara tonårspojkar gjorde. Min man är 50 och tömmer ungefär varannan dag. Det är nog oftare än snittet för åldern.

Varierar här. Svarade 2 ggr i veckan, ibland mer ibland mindre. Kanske är det så att det är fler som funkar ofta som dras till denna tråd kanske inte. Är ju bra att tömma sägs det...blir ju fler om man e på humör o triggas än annars känner jag :)
  • Anonym (69)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2020-09-26 16:33:58 följande:

Ni män som tömmer ofta, typ varje eller varannan dag, på vilket sätt uppnår ni alla dessa ejakulationer? Ensamma med/utan leksaker, kollar porr eller med partner och hur i så fall?

Det är en drift dom många män har. Måste helt enkelt få tömma sig. Sen är det ju så skönt att spruta ut sin säd. För egen del oftast till porr. Brukar inte du onanera till orgasm då och då?
  • Anonym (Töm)

Man 51 - har tömt i stort sett varje dag sedan jag var runt 13. Partner, porr eller fantasi allt efter tillgång. Trodde att jag var normal - men kanske inte ?

Får extremt ont i bollarna om jag har paus mer än typ tre dagar.

• Godisbuske

Extremt sällan på egen hand.  Det drar energi ur kroppen , gör mig seg och mindre fokuserad på mina mål.

Kollar ej porr. 

• Zfinx

Min fru tömmer mig tre.gånger om dagen..

....hon vill ha frukost lunch och middag....

• Anonym (Man (67 år))

Numera är det nog i snitt 2-3 gånger per vecka. Är singel så det blir ömsom runk och ömsom sex med tillfälliga partners samt med en ung studentska som jag stöttar ekonomiskt och med studierna (hon bor i en annan stad så vi träffas ungefär varannan helg).

När jag var yngre och hade sällskap så kunde det bli sex 2-3 gånger per dag.

• Litenmenhård

Jag kommer typ 3 gånger om dagen Det blir så när man inte har en partner eller haft det på länge. Kollar en del på porr, men skulle föredra en partner alla dar i veckan.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Uj)

Är 66 år och runkar nästan varje dag 

• Anonym (29)

Sprutar nog 4-5 gånger i veckan. Ibland i sambons fitta eller mun, andra gånger på egen hand med porr.

• Anonym (Uj)

Kollar oftast på porr när jag runkar  och får utlösning

Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2020-09-26 16:33:58 följande:

Ni män som tömmer ofta, typ varje eller varannan dag, på vilket sätt uppnår ni alla dessa ejakulationer? Ensamma med/utan leksaker, kollar porr eller med partner och hur i så fall?

Svar på tråden MAN - Hur ofta tömmer du din säd?