Förbjudna fantasier
Jag lever i ett lyckligt förhållande sedan flera år tillbaka.
Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.
Fler som känner likadant?
Jag lever i ett lyckligt förhållande sedan flera år tillbaka.
Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.
Fler som känner likadant?
Det är ju det mest naturliga i världen att fantisera om andra oavsett om man är gift och har sitt på det torra. Den dagen jag slutar drömma om andra kvinnor i olika konstellationer och situationer är jag troligen död.
Det finns en gift man jag fantiserat om i flera år. Jag vet att han också gör det, vi har pratat lite om sex, men aldrig gått över gränser, inte ens pratat om vad vi skulle vilja göra med varandra. Mer allmänt om vad vi går igång på eller vad vi gjort tidigare i livet. Vi är väldigt försiktiga, jag får inte ens röra honom och inte han mig. Vi pratar som nära vänner också, Diskuterar våra problem, familjer och han är min närmsta kollega.
I mitt huvud har jag säkerligen legat med honom 50 gånger per dag vissa dagar.
Senast vi pratade sa han att han vill att jag rör honom nästa gång vi ses. Men jag kommer inte att göra det, och han kommer inte heller vilja det då. Vi brukar ha perioder då vi är väldigt öppna, och sedan har vi perioder då vi drar oss undan båda två och pratar roliga och normala saker.
Fantasier är sunt.
Tanken är fri, Tror många unnar sig fantisera och njuta.
Just "förbjudna" fantasier kanske inte är vad som pratas om då det kan vara olagligt omoraliskt osv.
Tror det chattas anonymt om mycket förbjudet.
Ser inte felet i det.
Fantasier är sunt.
Tanken är fri, Tror många unnar sig fantisera och njuta.
Just "förbjudna" fantasier kanske inte är vad som pratas om då det kan vara olagligt omoraliskt osv.
Tror det chattas anonymt om mycket förbjudet.
Ser inte felet i det.
Jag är singel. Men jag har fantasier om min bästis man. Det är stört och fel men jag blir inte av med dem. Har fantiserat om honom i 15 år. Både själv och när jag har vart med en annan man. Försöker att få bort det men jag får inte orgasm om jag inte tänker på honom.
Hmm jag fantiserar mycket om olika kvinnor jag iblant jobbar med. lite oskyldigt flirtande ibland,en skon kram... Men gud vilka fantasier jag har om dom iblant!
Kanske ar jag helt enkelt gubbsjuk!
Hade blivit väldigt ledsen om jag fick reda på att min partner fantiserar om någon han känner. Förstår att i fantasins värld är allt fritt men skulle ändå ha svårt att inte känna mig bedragen. Har väl svårt att fatta nöjet med detta då jag aldrig fantiserar om specifika personer. För mig är det inte "vem" som är huvudfokus utan situationen. Personerna som bjuds in fantasin är anonyma och ansiktslösa. Samma de få gånger jag kollar porr. Bara jag?
Jag gillar såna här fantasi trådar men av någon anledning tas de alltid bort tyvärr. Hoppas denna får vara kvar med insikten att de som anmäler inte förstår skillnaden mellan fantasi och verklighet.