• Anonym (Nyfiken)

Nån som haft en ”förbjuden” otrohetsaffär

Galet nyfiken på att höra lite om folks förbjudna affärer.

Hur startade det? Hur länge höll det på? Hur kändes det?

• Svar på tråden Nån som haft en ”förbjuden” otrohetsaffär
  • Anonym (H)

Finns det otrohetsaffärer som inte är förbjudna?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (H) skrev 2020-09-20 15:08:31 följande:

Oj va rolig man kan vara
  • Anonym (H)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-09-20 15:10:15 följande:

Oj va rolig man kan vara

Rolig? Inte alls, jag var seriöst undrande då jag inte trodde det kunde finnas otrohetsaffärer som inte var förbjudna.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (H) skrev 2020-09-20 15:12:28 följande:

Rolig? Inte alls, jag var seriöst undrande då jag inte trodde det kunde finnas otrohetsaffärer som inte var förbjudna.

Då kan du väl starta en egen tråd o ta reda på det?
  • Anonym (Jupp)

Jorå, jag har startat alla dessutom. (Är tjej)

• Anonym (H)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-09-20 15:16:03 följande:

Då kan du väl starta en egen tråd o ta reda på det?

Enklare att be ts förtydliga vad hen avser.
  • Anonym (+++)
    Anonym (H) skrev 2020-09-20 15:08:31 följande:

tänkte fråga exakt detsamma. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Jupp) skrev 2020-09-20 15:19:57 följande:

Jorå, jag har startat alla dessutom. (Är tjej)

Snälla berätta mer!
  • Anonym (Med "förbjuden" menar du...?)

Med "förbjuden" otrohetsaffär så menar du att man är med en person som skulle förvärra dramat utöver bara otroheten? Personer som makens polare, yrrans man, sin egen kusin eller liknande extra opassande person?

Tolkar jag dig rätt i så fall så har jag naturligtvis inte vart det, inte normalt otrogen heller. Men jag har (Förhoppningsvis hade, då jag skall bryta med alla då jag inte pallar mer drama) en släkt och bekantskap som håller på sådär. Någon ligger med någon annans man, någon försöker ligga med sin systers pojkvän, någon bedrar sin man med sin egen kusin och hans kompis. Såna saker. Den ena smutsigheten efter den andra kommer fram och det är drama på drama. Värre än Jerry Springer. Värre än porrfilm med samma tema...där visar de aldrig draman som sådant orsakar efteråt. Bara själva akten mellan frun och väninnans man, INTE hur det skriks och bråkas när det kommer fram. Spelar ingen roll om det hållts hemligt i fem-tio år, när det kommer fram blir det bråk och drama ändå.

Vill inte utsätta vare sig mig själv eller min man, stackars jävel...vad har han gift in sig i :D för mer sådan skit än jag redan sett. Tack och hej till sådant.

Duger det inte att vänstra på jobbet eller på resan, krogen..är inte det illa nog? Av alla möjliga man skulle kunna vänstra med måste man verkligen välja sin egen kusins man? Näe fy fan!   

• Anonym (Girl)

Det fanns en sexuell laddning mellan mig och min brors nya tjej. Det enda ledde till det andra.. Men när det visade sig vara seriöst mellan dem så slutade vi hålla på.

• Tukt

Förbjudet verkar vara ordet för dagen här på Familjeliv.

• Man 78
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-09-20 15:03:15 följande:

Galet nyfiken på att höra lite om folks förbjudna affärer.

Hur startade det? Hur länge höll det på? Hur kändes det?

Har du någon egen att dela med dig av?

/Nyfiken #2
Svar på tråden Nån som haft en ”förbjuden” otrohetsaffär