Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

    Han runkade när jag sov?

    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-22 09:55:24 följande:

    Men nu bor vi inte ihop. Han är ensam flera dagar i veckan. Måste han gå upp tidigt på morgonen för att runka, kunde han inte väntat en stund så kunde vi haft sex? Eller gjort det i duschen, då. Det blev lite pinsamt att komma på honom i det...


    Jag skulle inte ligga och onanera medan han sov? 


    Han trodde kanske att du sov och ville inte väcka dig och förväntade sig då inte heller att du skulle dyka upp mitt i runkandet?

    Varför utgår du ifrån att ha gick upp tidigt ENBART i syfte att runka? Varför kan det inte vara så att han bara vaknade tidigt, var kåt men du sov, han ville inte väcka dig och därför drog han en runk istället?

    Ja det är väl alltid pinsamt att komma på någon eller bli påkommen med att göra intima saker. Men varför reagerade du automatiskt med att känna dig kränkt? OM du nu hellre ser att han har sex med dig än runkar varför erbjöd du inte honom att ha sex istället för att jan skulle runka klart på muggen?

    Du kan inte sätta dig själv som mall för alla, bara för att du inte skulle göra vissa saker så betyder inte det att andra inte gör det.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Klocka) skrev 2020-09-22 11:35:58 följande:

    Jag hade tyckt det var jättekonstigt faktiskt. Det gör man ju om den andre inte vill kanske, i sin privata sfär.

    Jag hade sett det som en varningsklocka. Ni är nykära och han går hellre upp och runkar framför porr än att ligga i sängen med dig? Och mysa och ha sex med dig?

    En sån man går fetbort för mig.

    Han verkade dessutom tycka det var det mest naturliga i världen?


    Hur ska de kunna mysa och ha sex om hon sover?

    Att runka när man är kåt ÄR naturligt för både kvinnor och män. Att han sen blev påkommen med att göra det betyder inte att det helt plötsligt bli onaturlig.

    Kvinnor med dubbelmoral som per automatik känner sig kränkta när saker inte blir som de förväntat sig går fetbort för mig. Om jag skulle komma på min partner med att onanera så skulle jag utgå ifrån att hon var kåt och då skulle jag erbjuda henne sex istället för att känna mig kränkt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-22 11:25:26 följande:
    Klart man får runka. Det var väl mest tillfället som var lite konstigt valt.

    Han får väl ligga varje gång jag också vill. Men jag är inte den som är den, alls. 99% av gångerna så är jag jättekåt också...
    Det första är väl en sanning med modifikation. Han får runka med bara när du tycker det är ok. Det är tex inte ok att runka när du sover.

    Fast detta var kanske den där 1% av gångerna då du inte var kåt oxå eftersom du sov?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-22 11:58:16 följande:

    Ja, visst, så kan det ha varit. 


    Jag tänkte väl som du skriver att han var kanske inte sugen på sex, och det blev en märklig situation. Jag blev lite ställd, inte kränkt. Och det kändes som ett konstigt läge att fråga om vi ska knulla istället... 


    Jo det blir ju alltid "konstigt" när det uppstår en pinsam situation vilket det ofta gör när man kommer på folk med att göra intima saker. Så jag klandrar absolut inte dig för att ha sex var det första du tänkte på. Din kille var ju inte heller speciellt bra med att förklara sig och det beror förmodligen oxå på att situationen blev pinsam.

    Det jag ifrågasätter är varför du direkt drar negativa slutsatser när det enligt mitt tycke ligger närmast att han var kåt men inte ville väcka dig?

    Ni kanske borde prata med varandra om det så ni båda kan förstå varandra bättre istället för att sitta på var sitt håll och gissa och spekulera? Det är alltid bättre att prata ut om saker än att älta det och låta småsaker blir stora och infekterade.

    NI kanske kan dra lärdom av det båda två...

    HAN: När en pinsam situation uppstår så är det bättre att prata och förklara sig än bara springa och gömma sig så man undviker missförstånd

    DU: Man behöver inte alltid dra negativa slutsatser av pinsamma situationer. Ganska ofta finns det fullt logiska förklaringar.

    BÅDA: Det är bra att prata med VARANDRA om pinsamma situationer.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Rödluvan) skrev 2020-09-22 13:59:44 följande:

    [quote=80659977][quote-nick]Anonym (jaha) skrev 2020-09-22 11:51:19 följande:[/quote-nick]Hur ska de kunna mysa och ha sex om hon sover?

    Att runka när man är kåt ÄR naturligt för både kvinnor och män. Att han sen blev påkommen med att göra det betyder inte att det helt plötsligt bli onaturlig.

    Kvinnor med dubbelmoral som per automatik känner sig kränkta när saker inte blir som de förväntat sig går fetbort för mig. Om jag skulle komma på min partner med att onanera så skulle jag utgå ifrån att hon var kåt och då skulle jag erbjuda henne sex istället för att känna mig kränkt.[/q

    Tror han varit singel för länge...svårt att ändra sina vanor.

    Tycker det är ett stört beteende om hon är där om man ganska nyligen träffats.

    Hade inte porrfilmen varit inblandad är det ok. Inget konstigt alls.


    Det tror inte jag, folk onanerar även i ett förhållande och som gifta i samma hus.
    Det är inte alltid man matchar exakt i när man blir kåt. Den ene kan vara kåt, den andra trött och sen tvärtom.

    Hon var där men sov. Att gå iväg till ett annat rum och runka i smyg när man tror att den andra sover är inte riktigt samma sak som att dra fram ballen under kräftskivan samtidigt som man sjunger helan går.

    Vad har porr med saken att göra? Skulle det vara bättre om man blundat och fantiserat om grannen istället? På vilket sätt gör det någon som helst skillnad för situationen som uppstod?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-22 15:41:05 följande:

    För att förtydliga eftersom många verkar störa sig på det: Det är inget fel med att onanera. Det är inte det jag menar.

    Det som jag blev lite ställd över och tyckte var lite obekvämt var att han valde att gå upp ur sängen och in i ett annat rum, slå på en porrfilm och runka, då vi INTE bor ihop och inte har planer på det, och han är ensam flera dagar i veckan. 

    Jag vet att det INTE är samma sak att ha sex som att onanera. Jag onanerar själv men hade INTE valt att dra på en p-rulle och göra det när han är hemma hos mig. 
    Vi har ofta sex och det funkar jättebra, jag tror inte det är det som är problemet. Jag har bara aldrig varit med om detta beteende förr. Har ju haft förhållanden förr och det har aldrig hänt tidigare. Förstår ju såklart att de också runkat men inte så att jag sett det.


    Men hallå.... exakt vilket "beteende" är det du hänger upp dig på?

    Om man inte vill väcka någon som sover och vill göra något privat, är det inte ganska naturligt att man då går till ett annat rum? Hade du hellre sett att han låg och runkade bredvid dig? Eller är det att han runkade till porr som är problemet för att du bara vill att hans ska kunna kåta upp sig på dig? 

    Hur vet du att ingen annan kille du träffat inte gjort likadant bara det att du inte kom på dem? De kanske tog med sig mobilen in på toa och runkade där? Eller runkade bredvid dig när du sov?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Jo) skrev 2020-09-22 20:38:10 följande:
    Fast om du hittar din kvinna när hon kollar porr, när du befinner dig i samma hus, så är det antagligen för att hon är kåt, men tyvärr inte kåt på dig.. då hjälper det inte henne att du erbjuder sex!
    Om jag ligger och SOVER så kan jag ju inte erbjuda henne någonting när hon är kåt och därför tillfredsställer hon sig på annat sätt vilket jag är helt ok med.

    Lustigt hur folk i denna tråd verkar vilja trolla bort att TS LÅG OCH SOV utan får det till att hon sprang omkring vaken och han helt ogenerat bara drog fram kuken och började tokrunka mitt framför ansiktet på henne.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-23 10:13:57 följande:
    Nej, jag menar inte att han "bara ska kåta upp sig på mig", jag är medveten om att det är en helt annan sak att kolla på porr och onanera än att ha sex med någon. Men jag tycker att man kanske kan göra sånt när man är ensam, när vi faktiskt inte bor tillsammans?
    Jo det kan man väl hålla med om och det hade kanske varit smidigare att han gjort det på muggen istället, dock trodde han väl kanske att du sov och han hade "huset för sig själv".

    Jag tycker mig ana i de flesta inlägg som är kritiska att det verkliga stället skon klämmer på inte är själva runkandet i sig utan att han tittade på porr när han gjorde det och den gamla vanliga inbillningen om ens partner "väljer bort en" till fördel för någon naken brud på nätet...svartsjuka helt enkelt.
  • Anonym (jaha)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-22 21:38:08 följande:

    Jag tycker att det var ett märkligt beteende när du är där och hälsar på. Skulle han ha gjort likadant om han hade haft sina föräldrar på besök liksom? Det är en helt annan sak om man är gifta eller sambos men man runkar inte när man har gäster. 


    Tycker att det känns konstigt att så många svarar att det är helt normalt bara för att man är kåt just på sekunden. Är tillfället illa valt får man behärska sig. Inte ens vi män är offer för vår sexualite.


    Och så har vi ännu ett exempel på ett inlägg där man helt och håller bortser ifrån att TS låg och sov och omvandlar det till att killen bara drog fram kuken mitt under frukosten mitt framför TS.

    Att prata om gäster och föräldrar är ju oxå ganska irrelevant för man har väl inte sex framför gäster och föräldrar heller, eller hur? Dock tror jag många par har sex med både föräldrar och gäster i huset OM de tror att de sover och inte hör elelr ser dem. Innebär det att dessa par då är sexgalningar och offer för sin sexualitet? 
  • Anonym (jaha)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-23 11:21:49 följande:

    TS och hennes kille är väl fortfarande i datingstadiet vad jag förstår, och även om man har sex tillsammans så betyder inte det att allt är ok att dela. 
    Jag själv älskar att se min fru onanera, men hittar hon mig i soffan runkandes till porr blir jag utan sex på kvällen. Min onani sköter jag alltså på mitt kontor eller i badrummet eftersom hon inte vill dela den med mig. 


    Killen hade ju kunnat ta en dusch och dragit en runk istället för att sätta sig på ett ställe där det ändå fanns en risk att bli påkommen.
    Om TS och killen blir sambos i framtiden känner de säkert varandra bättre och får lösa det på ett sätt som passar dem båda. 


    Fast nu missar du återigen poängen helt och hållet... om han trodde att hon SOV och gick till ett annat rum så ville han ju förmodligen inte att hon skulle se honom, för då hade han ju väckt henne och sagt "titta nu när jag runkar..."

    Ja, det var klantigt av honom att sätta sig någonstans där han kunde bli påkommen. Men det är fortfarande en jäkla skillnad på att bli påkommen med att runka när man tror att den andra sover och att medvetet runka framför andra och det blir ju jävligt fel i att försöka få det att framstå som att killen runkar lite när som helst och var som helst, framför TS, gäster och föräldrar.
  • Anonym (jaha)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-23 12:51:29 följande:
    Jag vet att hon sov men om man inte vet hur partnern reagerar vid ett eventuellt påkommande så tar man inga risker. Att sätta sig i soffan som man passerar på väg till toaletten är en usel riskbedömning. Jag må vara färgad av att ha barn och tonåringar som kan poppa upp som gubben i lådan. Jag tycker åtminstone att killen var tanklös och borde be om ursäkt för sitt misstag.
    Ja och jag har redan skrivit att det var klantigt av honom att sätta sig där han kunde bli upptäck, men det är FORTFARANDE en väldig skillnad från att medvetet runka framför sin partner, gäster och föräldrar eller hur?

    Så varför försöker man hela tiden bortse ifrån att TS sov och att kille gick till ett annat rum och få det att framstå som att han medvetet runkar framför andra?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (J) skrev 2020-09-23 13:37:31 följande:

    Jag hade också tyckt det varit konstigt. Sånt där gör man när man är ensam.


    Gör man? Jag har läst många ggr om människor som tex runkar på jobbet, eller människor som runkar med partner och barn i samma hus, men givetvis då på ett avskilt ställe där man inte blir sedd eller hörd.

    Kan det kanske vara så att onanera är saker man absolut kan göra fast man inte är ensam men att man då ser till att göra det någonstans där ingen kan komma på en?
  • Anonym (jaha)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-23 14:16:25 följande:

    Denna man hade förmodligen aldrig gjort samma sak om hans mamma var på besök, då det finns en ganska stor risk att någon vaknar och kommer på en. Jag tolkar det som ren och skär nonchalans. Han tyckte inte att det var en stor grej helt enkelt. Nu uppskattade inte TS att ta del av hans onani och då är en uppriktig ursäkt på plats. 


    Jag tycker faktiskt att TS kan likställas med en gäst. Han kunde ha gjort iordning kaffe och macka och väckt henne istället. Betett sig lite mer stilfullt.


    Det där är ju bara ren spekulation, vad han tänkte och vad han skulle gjort om hans mamma varit på besök vet ju bara han. Du kanske drar lite för många slutsatser baserat på vad du själv tycker och själv brukar göra och gör det till allmänt för alla?

    Varför skulle det vara mer hövligt att väcka någon som sover för att man själv är vaken och kåt än att dra en handtralla? Om personen är trött är det ju inte så snällt att väcka personen bara för att man själv är vaken och kåt?

    Jag hade inte alls tyckt att det var "stilfullt" om min partner väckte mig bara för att hon är vaken, jag skulle snarare tycka det är väldigt egoistiskt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-23 15:00:30 följande:

    Men att runka på jobbet är väl en jäkla skillnad mot att göra det hemma tycker jag. Måste man runka t o m på sin arbetsplats har man problem, tycker jag. Just för att det inte är något som uppskattas av kollegor, föräldrar eller barn t ex.


    Jag säger INTE att man inte får runka hemma - men man gör det ju i avskildhet och inte där barn, partner eller gäster kan komma på en?


    Tja man kan väl tycka vad man vill, men poängen är fortfarande att folk inte alltid runkar enbart när de är ensamma.

    Ja givetvis är det bäst att runka där ingen kan komma på en, fast å andra sidan så är det ju kanske lätt att se det som att man är "ensam" när man själv är vaken och alla andra sover?
  • Anonym (jaha)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-23 16:48:17 följande:

    Det kan ju bli besvärligt om man har svärmor på besök eller Kanske tonårssonens 16-åriga flickvän.


    Det beror ju helt och hållet på HUR man väljer att göra det och inte på ATT man väljer att göra det. Väljer du att runka på muggen med låst dörr så behöver det inte bli ett problem. Väljer du att runka i soffan när alla sover så KAN det bli ett problem men behöver inte bli det. Men det är ju fortfarande inte riktigt samma sak som att sitta och runka mitt på dagen mitt framför alla som vissa vinklar det till här.
Svar på tråden Han runkade när jag sov?