• Jackett

Spår av sperma

Min fru är gravid och uppmärksammat att min fru har spermarester i sina trosor.

Nu skulle det kanske kunna vara flytningar men båda tvättar kläder och sett tidigare hur hennes flytningar ser ut och detta är definitivt inte samma. Dessutom luktar det torkad sperma och hon har det bara i vissa tillfällen.
    Tänker jag efter så finns det en röd tråd att det är vid dom tillfällen hon har kvällsmöten med antingen vissa av sina medarbetare eller med kunder.

Hur tycker ni jag ska gå vidare med detta?

• Svar på tråden Spår av sperma
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (ingen rök utan eld) skrev 2020-09-23 18:14:57 följande:

Tips till TS: Om du inte vill höra vilken idiot du är som öht kan misstänka en kvinna så är det nog bättre om du startar en ny tråd och låtsas vara en kvinna som misstänker sin man. Då kommer du få heeeeelt andra svar än vad du fått här.

Du förstår, här på FL så är det stor skillnad på kvinnor och män. Män är alltid svin och därför är det helt naturligt att misstänka fulspel, men kvinnor är däremot perfekta varelser som så gott som aldrig gör fel och gör de fel så är det enbart pga av någon man. Så att öht ifrågasätta en kvinnas ofelbarhet är en grov dödssynd på FL.

Du bubben..du mår inte så bra va?

Kanske skulle ta och gå och prata med nån ..

För övrigt, så är Aikkidos humor outstanding..

Och TS va fan håller du på med? Lukta i trosor och se spår av sperma ..hur fan är ens spår av sperma ut ..jobbar du på CSI ??

Herregud vilka människor det finns, blir ju mörkrädd!
  • Godisbuske

Låt bli att glo i trosorna.
    Men som jag rekommenderar alla killar som väntar barn, kräv ett faderskapstest. Dagens kvinnor är inte att lita på, alltid ett medvetet eller omedvetet öga efter något bättre.

Hon är aldrig din, det är bara din tur.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (ingen rök utan eld) skrev 2020-09-23 18:14:57 följande:

Tips till TS: Om du inte vill höra vilken idiot du är som öht kan misstänka en kvinna så är det nog bättre om du startar en ny tråd och låtsas vara en kvinna som misstänker sin man. Då kommer du få heeeeelt andra svar än vad du fått här.

Du förstår, här på FL så är det stor skillnad på kvinnor och män. Män är alltid svin och därför är det helt naturligt att misstänka fulspel, men kvinnor är däremot perfekta varelser som så gott som aldrig gör fel och gör de fel så är det enbart pga av någon man. Så att öht ifrågasätta en kvinnas ofelbarhet är en grov dödssynd på FL.

"Kära FL, jag är gravid och jag misstänker att min man är otrogen för hans kalsonger luktar sperma - hur ska jag gå vidare med detta??"
  • Anonym (Liv)

Varför vore det så jävla otroligt att hon är otrogen? Det luktar sperma och det är oftast efter speciella tillfällen då hon varit borta. Folk slår ner som gamar på otrohetstrådar härinne annars, vad gjorde det så heligt med den här tråden? För att hon är gravid? Gravida kvinnor kan också vara otrogen, likadant som män till gravida partners kan gå och knulla runt...

Säger inte att jag tror hon är otrogen, vet allt om gravidflytningar och ts borde ha mer att komma med än så om han tänkt konfrontera henne. Det som förvånade mig här var attityden mot ts och påhoppen om att han är ett sjukt jävla äckel som går runt och luktar på sin kvinnas trosor. Men hallå! Som någon tidigare skrev, det är väl knappast nånting han verkar haft för vana att göra så där lite då och då. Det var ju just för att det såg annorlunda ut som han gjorde det!

• Anonym (Liv)
    Godisbuske skrev 2020-09-23 20:04:48 följande:

Låt bli att glo i trosorna.

Men som jag rekommenderar alla killar som väntar barn, kräv ett faderskapstest. Dagens kvinnor är inte att lita på, alltid ett medvetet eller omedvetet öga efter något bättre.

Hon är aldrig din, det är bara din tur.

Sååå jävla trött på sånt här snack! Alla kvinnor är inte likadana!!! Bara för att du sett fler än en kvinna agera på ett visst sätt så kan du väl för fan inte dra hela kvinnosläktet över en och samma kam för det! Ska jag bli klassad som ett falskt, illojalt löst stycke bara för att jag råkar ha en f***a mellan benen?

Har blivit bedragen, stalkad, misshandlad och allmänt blåst av några män i mitt liv. Räknar jag med att ALLA män är så? Aldrig. Jag vet att det finns helt underbara män därute, har bara inte haft turen att träffa så många av dom. Likadant är det med kvinnor, tro det eller ej...

Sorry för OT, kunde inte låta bli...men lägger ner nu, lovar!
  • Smed75
    Anonym (Liv) skrev 2020-09-23 21:19:53 följande:

Sååå jävla trött på sånt här snack! Alla kvinnor är inte likadana!!! Bara för att du sett fler än en kvinna agera på ett visst sätt så kan du väl för fan inte dra hela kvinnosläktet över en och samma kam för det! Ska jag bli klassad som ett falskt, illojalt löst stycke bara för att jag råkar ha en f***a mellan benen?

Har blivit bedragen, stalkad, misshandlad och allmänt blåst av några män i mitt liv. Räknar jag med att ALLA män är så? Aldrig. Jag vet att det finns helt underbara män därute, har bara inte haft turen att träffa så många av dom. Likadant är det med kvinnor, tro det eller ej...

Sorry för OT, kunde inte låta bli...men lägger ner nu, lovar!

Tråkigt att du har råkat illa ut! Det är för jävligt!

Du verkar vara väldigt vettig ..förstår inte hur folk kan dra alla över en och samma kam..otroligt Trångsynt..

Klart som fasen att det finns rövhattar både män och kvinnor !
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Liv) skrev 2020-09-23 20:57:09 följande:

Säger inte att jag tror hon är otrogen, vet allt om gravidflytningar och ts borde ha mer att komma med än så om han tänkt konfrontera henne. Det som förvånade mig här var attityden mot ts och påhoppen om att han är ett sjukt jävla äckel som går runt och luktar på sin kvinnas trosor. Men hallå! Som någon tidigare skrev, det är väl knappast nånting han verkar haft för vana att göra så där lite då och då. Det var ju just för att det såg annorlunda ut som han gjorde det!

Av trådstarten kan vi utläsa att ts ibland tvättar sin tjejs underkläder. Då händer det att han tittar i trosorna på hennes flytningar. Han är så välbekant med dem att han nu vet att de ser väldigt annorlunda ut mot annars. Nu har han också börjat sniffa i dem, och det luktar konstigt, det luktar sperma! Och det har han tydligen luktat på i hennes trosor sedan förut, när de själva haft sex eftersom han vet hur det ska lukta i just ett par trosor.

Nej då, ts är inte alls nåt sjukt jävla äckel.....
  • Anonym (Emma)

Fifan vad äckligt att gå och analysera sin tjejs flytningar. Vad är det för dumheter du håller på med.

Du vet väl att flytningarna man kan ha som gravid kan vara milsvida ifrån vanliga flytningar som man kan ha ibland annars. Har man bakterier så kan det lukta.

GET OVER IT

• Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-23 22:00:09 följande:

Av trådstarten kan vi utläsa att ts ibland tvättar sin tjejs underkläder. Då händer det att han tittar i trosorna på hennes flytningar. Han är så välbekant med dem att han nu vet att de ser väldigt annorlunda ut mot annars. Nu har han också börjat sniffa i dem, och det luktar konstigt, det luktar sperma! Och det har han tydligen luktat på i hennes trosor sedan förut, när de själva haft sex eftersom han vet hur det ska lukta i just ett par trosor.

Nej då, ts är inte alls nåt sjukt jävla äckel.....

Vaaa vad då det händer att man tittar .eee Nej varför i helvetet vill man göra det ..fan det sjukaste jag hört ,att det skulle vara normalt att studera sin tjejs flytningar..asså på riktigt..tror ni att man kan avgöra om hon har vart otrogen för en jävla fläck i trosan..sjukaste jag hört..och det värsta är ju att ni snubbar som svara tycker att det är normalt..fy fan stackars era flickvänner!
  • Anonym (Tros-Lisa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-23 20:35:35 följande:
    "Kära FL, jag är gravid och jag misstänker att min man är otrogen för hans kalsonger luktar sperma - hur ska jag gå vidare med detta??"
    Kan fan inte sluta skratta åt detta XD
Svar på tråden Spår av sperma