Inlägg från: Anonym (Mini) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mini)

    liten kuk tjock kvinna

    Anonym (mdd) skrev 2020-09-22 17:30:54 följande:

    Kan en med liten kuk ca 11-12 cm knulla med en tjock kvinna eller blir den för liten?


    Den är för liten oavsett storlek på kvinna
  • Anonym (Mini)
    Bibbidi skrev 2020-09-22 20:05:36 följande:

    Storleken på ens fitta har ingenting med hur tjock eller smal man är att Fittans storlek är helt individuell, så det går inte att på förväg säga hur stor/liten, djup/trång den är. 

    ... Det ENDA som kan påverka är åldern då ens muskel i bäckenbensområdet försvagas vid cirka 40 årsåldern - men så länge kvinnan gör regelbundna knipövningar (om hon inte vill ha kissdroppar då och då i trosan) så borde det inte vara något problem. 

    Sen tycker jag att storleks-hetsen som ni killar har är väldigt sorglig. Speciellt med tanke på at medelstorleken på djupet på en fitta är strax under 9 centimeter. 95 procent av alla män har en storlek som är över 9 centimeter så det är en väldigt stor diskussion som egentligen bara 4-5 procent av alla män kan drabbas av (fast egentligen inte, då de studier som finns där man frågat om tjejer föredrar längd eller tjocklek så har båda visat att tjejerna föredrar tjocklek framför längd).

    Släpp oron för din penis!


    Fittan blir större när man är kåt. Det är inte direkt så att en 9 cm kuk mår botten, en betydligt större kuk kan knulla på hårt hela längden så att påstå att 9 cm skulle vara tillräckligt är tramsigt. Det är extremt litet.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (mdd) skrev 2020-09-22 23:26:50 följande:

    Trevligt att höra


    Alltså betydligt större än 11-12 cm också. Det är väldigt väldigt litet.
  • Anonym (Mini)
    Bibbidi skrev 2020-09-23 00:30:20 följande:

    "Större" inom "" ja. Vanligtvis bara några centimeter vid upphetsning. Vilket är bra, ingen tycker det är skönt att bli petad hårt på livmodertappen...

    (att fittan sen KAN expandera massor, upp mot 200procent vid behov är en helt annan sak).

    12cm är inga problem. Det är bara ångesttankar.

    Killar, släpp ångesten. :)


    12 cm hade varit ett problem jo, hade aldrig fortsatt något med en man som hade så liten. Begränsar sexet alldeles för mycket - och nej, fingrar och tunga väger inte upp en jätteliten kuk.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (a) skrev 2020-09-23 11:18:56 följande:

    Det får stå för dig. Majoriteten av kvinnorna håller knappast med. 12 cm är en normal kuk och de flesta normalkukade män har inga problem med att hitta tjejer.


    12 cm är inte en normal kuk, det är pyttelitet.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (a) skrev 2020-09-23 11:18:56 följande:

    Det får stå för dig. Majoriteten av kvinnorna håller knappast med. 12 cm är en normal kuk och de flesta normalkukade män har inga problem med att hitta tjejer.


    Genomsnittslängden i Sverige är ca 15 cm
  • Anonym (Mini)
    Bensin skrev 2020-09-24 22:41:48 följande:

    Här kommer lite fakta!

    Brittiska forskare har kommit fram till vad som anses vara en "normal längd och storlek" på en penis. De menar att den genomsnittliga storleken på en erigerad penis är 13,2 cm lång och omkretsen är 11,66 cm och en penis som är slak är 9,16 cm lång och 9.31 cm i omkrets.

    Studien där 15 521 penisar mätts kan förhoppningsvis kan hjälpa män som lider av Body Dysmorphic Disorder (BDD).


    Det finns flera svenska studier som visar att medellängden här är 14,8, det skiljer över världen. 11 cm är väldigt litet
  • Anonym (Mini)
    Snutten10 skrev 2020-10-12 11:11:13 följande:

    Som man utan jättekuk som lever med en kraftig kvinna: Storleken har ingen betydelse om du vet vad du gör med den! Visst finns det kvinnor som vill ha jättekukar hårt och djupt, där har du ingen chans, men det finns även kvinnor som uppskattar mindre kukar då det ändå är i och runt fittmynningen de har flest nerver!

    Sedan finns det många ställningar där du kommer djupare in i kvinnan, lär dig dem. Det finns även ställningar där du inte kommer så djupt, de är inget för dig. Hittar du rätt kvinna så löser ni sexet så det blir skönt för båda.

    Nu killgissar jag och är ute på djupt vatten men när man läser olika sexspalter om kvinnor och orgasm så verkar de flesta kvinnor INTE komma av själva penetration utan oftare av stimulans av klitoris, dessutom lyfts det fram att det gör ont om kuken slår i livmodertappen. Det finns tom de som påstår att vaginal orgasm bara är en myt. Då är det jävligt konstigt att så många kvinnor shamear TS för att han har liten kuk! (Innan ni går helt bananas på mitt svar: ja, jag vet att kvinnor (och män) kan njuta på olika sätt och det är helt ok! Det som inte är ok är att förminska någon annans sexuella funderingar!)


    Det spelar en jäkla roll. Om man vill bli ordentligt påsatt funkar inte det med en för kort kuk, då halkar den ur och många ställningar funkar inte. Många kvinnor kommer inte av enbart penetrering nej, det innebär inte att penetreringen är oviktig. De flesta kommer av lite extra stimulans under tiden.

    Gillar man stillsam sex i ett fåtal ställningar så visst. Annars är en för kort kuk ett problem - oavsett hur du använder den :)
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Loo) skrev 2020-10-12 13:08:29 följande:

    Att vara "cockqueen" som du själv, är helt ok såklart. Du har dina preferenser, precis som jag har då jag föredrar mindre framför större eftersom jag får ont då den kan stöta mot livmodertappen. Men man bör kunna respektera att andra tycker olika än en själv! Du låter smått hysterisk om jag ska vara ärlig och verkar ha svårt att ens acceptera att det finns kvinnor som inte tycker och tänker som du. Personligen så är en kuk på säg 18 cm lite för stort, då går det bättre med en på 12 cm. JAG räknar inte det som "minikuk". Att bli "rejält fylld" är inte vad sex handlar om för alla kvinnor. Vad är ditt problem med det?


    Jag har inte skrivit att jag vill ha en jättekuk, bara att en jätteliten blir begränsande.
  • Anonym (Mini)
    Snutten10 skrev 2020-10-12 12:23:25 följande:

    Är du alla kvinnor? Nej det är du inte!

    Du och TS (eller jag för den delen) kommer aldrig ha bra sex ihop, varför fortsätter du att trolla i tråden?


    Trolla? Jag trollar inte, jag skriver en åsikt
  • Anonym (Mini)
    Snutten10 skrev 2020-10-12 18:56:28 följande:

    Din åsikt framförde du i ditt första inlägg. Det respekteras och få stå för dig. I samtliga efterföljande har du hävdat att alla som hävdat motsatsen har fel, har de inte precis lika stor rätt att framföra sin åsikt? Ditt sätt att förminska andra som inte delar din åsikt är inte ett schysst beteende. Vi har fattat, du gillar stora kukar, good for you! TS ställde en fråga om en mindre kuk kan tillfredsställa en storväxt kvinna. Många kvinnor och män har intygat att så är fallet, att konstant påpeka att det inte duger för dig här ingen som helst betydelse mer än att TS inte skall ragga på dig!


    Kränkt much? Är det jobbigt att läsa att en liten kuk begränsar sex? Jag har inte skrivit ett ord om stora kukar.
  • Anonym (Mini)
    Snutten10 skrev 2020-10-12 19:47:38 följande:

    Din åsikt framförde du i ditt första inlägg. Det respekteras och få stå för dig. I samtliga efterföljande har du hävdat att alla som hävdat motsatsen har fel, har de inte precis lika stor rätt att framföra sin åsikt? Ditt sätt att förminska andra som inte delar din åsikt är inte ett schysst beteende. Vi har fattat, du gillar stora kukar, good for you! TS ställde en fråga om en mindre kuk kan tillfredsställa en storväxt kvinna. Många kvinnor och män har intygat att så är fallet, att konstant påpeka att det inte duger för dig här ingen som helst betydelse mer än att TS inte skall ragga på dig!Inte ett dugg kränkt och jag behöver inte din bekräftelse! Det behöver ingen annan heller. Du gillar inte vad du kallar små kukar, vilket enligt bevis andra lagt fram är helt genomsnittliga, ergo så gillar du stora. Du kanske kallar dem du gillar medelmåttiga men jag tar mig samma tolkningsföreträde som du gör och påstår att de är stora. Denna tråd handlade om 10-11 cm är nog för en stor kvinna, vilket 90% av de som skriver hävdar med förbehållet att det beror på kvinnans preferenser. Varför fortsätter du då hävda motsatsen när vi, både män och kvinnor, bevisat att det räcker i många fall men inte just i ditt?


    10-11 cm är verkligen inte en genomsnittlig kuk :) Det är långt under medel. Det är jättebra att det finns de som gillar små men kan lova att majoriteten tycker det är en liten kuk. Säger det igen då, jag har inte skrivit ett ord om att kukar måste vara stora, bara normalstora. Jag har haft många partners genom åren, har aldrig ens träffat på en så liten.
  • Anonym (Mini)
    Snutten10 skrev 2020-10-13 00:59:51 följande:

    För att vara korrekt så var det 13 cm du kallade liten, vilket motsvarade medel enligt en internationell undersökning. Så nu kryper det fram att du aldrig sett och därmed inte provat en så liten kuk som 10-11 cm, hur kan du då vara så säker på att den inte funkar? Så länge man vet hur man använder det man har så kan man göra det skönt för sin partner.


    13 är också under medel, medel i Sverige är 15. Fast nej, 10 cm skulle begränsa sex så att det inte funkade för mig. Dessutom skulle den visuellt inte vara tändande.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Lägg ner. Se helheten) skrev 2020-10-13 19:40:35 följande:

    Sluta nu, skulle du springa över ett jäkla charmtroll till kille som får dig att må bra som helvete skulle du älska honom/älska ha sex med honom oavsett storlek. Så fungerar Den riktiga kärleken för både män och kvinnor. Allt annat är trams


    Anonym (Lägg ner. Se helheten) skrev 2020-10-13 19:40:35 följande:

    Sluta nu, skulle du springa över ett jäkla charmtroll till kille som får dig att må bra som helvete skulle du älska honom/älska ha sex med honom oavsett storlek. Så fungerar Den riktiga kärleken för både män och kvinnor. Allt annat är trams


    Jag hade aldrig inlett något med någon med jätteliten. Jag skulle kollat om vi funkade sexuellt innan. Sex är viktigt för mig i ett förhållande, har levt i 18 år med min exman med ett icke existerande sexliv, det var en stor anledning till att jag fick nog.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Lägg ner. Se helheten) skrev 2020-10-14 21:02:08 följande:

    Men vi har ju läst mängder med svar där tjocka kvinnor skrivit att det är helt underbart? Varför skulle dom ljuga?


    Mängder av svar? Typ en person
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Lägg ner. Se helheten) skrev 2020-10-14 23:23:59 följande:

    Min är typ 10-11 slak och hade den bara varit hård då så hade jag lätt kunnat komma in en bra bit i en kvinna. Nu är min sambo smal men dejtat tjocka med och då får man väl bara lyfta på magen om så är fallet


    Med en så kort kuk kan du ju knappt jucka utan att den åker ut. Det blir knull med pyttejuck
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Lägg ner. Se helheten) skrev 2020-10-15 00:37:07 följande:

    Klart det blir. Hur djup fitta tror du kvinnor har?


    Du får ju göra små korta juck för att den inte ska åka ut. En längre kuk kan du ta längre juck med. Dessutom är det en del ställningar som inte funkar alls
  • Anonym (Mini)
    Anonym (mdd) skrev 2020-10-15 00:31:36 följande:

    Det är en annan grej med min kuk den är så hård helt orörlig


    Jaha, vad skulle det spela för roll?
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Lägg ner. Se helheten) skrev 2020-10-15 00:38:26 följande:

    Läs igen. Skrev att mängder med kvinnor skriver i massa trådar att storleken inte har någon betydelse. För så är det


    Minst lika många skriver att det gör det. Vi är olika
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Lägg ner. Se helheten) skrev 2020-10-15 00:51:17 följande:

    Jag söker inga hopp jag berättar vad jag läst och tror sig vara sanningen. Min egna kuk är 18cm lång och det är inte alltid optimalt då den kan slå i botten. Och den är ändå inom normalspannet som är 12-18cm


    Fast kukmässigt är det milsvidd skillnad på 18 cm och 12 cm - det är inte jämförbart.
Svar på tråden liten kuk tjock kvinna