• Anonym (???)

Bedragen/lurad

Thailändska eller östeurope?

• Anonym (???)
    Tufftiger skrev 2020-10-02 14:08:06 följande:

Från annat land

Vilket?
  • Anonym (???)
    Tufftiger skrev 2020-10-03 10:46:41 följande:
    Anonym (Leo)
    Du har rätt. Hon förtjänar inte att lämnas. Vi har talat ut om detta och hon lovat att inte fortsätta. Men det har sagt förut när jag konfronterade henne efter annonsen. Nu sa hon att efter vi talat att God Bye extrapengar. Jag har pengar men hon är nog för stolt att fråga om det när hon vill köpa skor, väskor och kläder. Och det ska vara av rätt märken. Jag har inrett ett rum i huset bara för hennes kläder. Jag kunde ha låtit allt bero om inte hon ljugit om den sista helt uppenbara händelsen.  Det stör mig om hon nu var uppriktig med mig om det övriga. Nej jag vill inte lämna henne för hon är det bästa som hänt mitt liv. Hon har gett mig det jag saknat. Barn.

Hon har varit med om en riktig traumatisk upplevelse i sitt hemland. På väg hem från sitt bröllop så blev de påkörda av någon. Hennes dåvarande man, hennes nyfödda barn samt föraren av bilen dog. Hon var den enda som överlevde med allvarliga skador på ben över hela kroppen. Hon var medvetslös under lång tid. När hon hade återkommit till medvetande och rehabilitering flyttade hon till Sverige för att studera. Hon är oerhört intelligent. Så kom hon till Sverige.

Men om det fortsätter kommer jag att vara borta ut hennes liv. Jag kommer att vara där för barnen. Typ när hon arbetar dygn kommer jag att hämta upp barnen och se till att de får mat. mysa med dom. Natta dom och se till att de kommer till skola och förskola. Se är jag borta igen till hon jobbar igen. Obs det är om det fortsätter. Jag kommer att ge vissa torskar ett meddelande att jag vet var de bor, vad de heter osv. Jag har spårat dom via ip adresser, mail, sms,  whatsup. Allt är dokumenterat. Vissa är som sagt redan anmälda till polis.

Till dig som frågar från vilket land hon kommer från så kommer du aldrig få reda det från mig.
    Varför är det så hemligt?
  • Anonym (???)
    Tufftiger skrev 2020-10-03 17:18:40 följande:
    Anonym (???)
    Det är inte hemligt. Det är irrelevant.  De flesta av oss härstammar från någon annan plats. Sverige var täckt av is en gång i tiden så ingen svensk bodde här då.
    Det är knappast irrelevant med tanke på att prostitution är vanligare om hennes bakgrund är att hon är från ett fattigt land. Vad har det med istiden att göra?
Svar på tråden Bedragen/lurad