Bedragen/lurad
Jag kan inte ens föreställa mig vad du går igenom men tycker verkligen synd om dig. Det är klart du måste flytta. Du är värd så mycket bättre!
Jag kan inte ens föreställa mig vad du går igenom men tycker verkligen synd om dig. Det är klart du måste flytta. Du är värd så mycket bättre!
Jag har sett vad ni har skrivit. Jag har faktiskt tagit tag i vissa saker. Jag hade redan spårat några av torkarna. Nu har de fått meddelande. Om de inte försvinner kommer de att träffa mig. Jag kan spåra. Jag har det som arbete. Jag vet hur man gör. Bilen hon kör har numera en GPS som jag kan följa. Det är min bil. Ni har rätt i att få henne till någon Psykolog. Hon tycker att hon inte gör något fel utan en tjänst som skadar ingen. Nej det beror på om det är en annan man som bedrar sin fru så skadar det.Det är inte olagligt att sälja sex. Nej det är inte det utan att köpa. Vi har haft en hel del diskussioner och för tillfället är det lugnt. Men jag litar inte mer på henne. Vet att det inte är rätt men jag har numera koll på mail etc.
Igår hände något som jag inte trott. Hon hade gjort en hyllningsvideo om mig. Där jag framstod som den pappa barnen litade på. Att hon såg upp till mig för jag brydde mig. Att jag inte lät det förflutna ligga till hinder för framtid. Jag blev väldigt överraskad och glad över detta. Kunde inte bli mer överraskad över detta då det varit en minst sagt turbulent tid. Vi pratade om vad vi skulle göra i framtiden. Vad som skulle göras på huset, vad som skulle målas, tapetseras för att få det sista i toppskick. I somras blev huset färdig ommålat, gräsmattan fixad, all trall utbytt osv. Utvändigt är allt i nyskick numera. Hon har börjat träna igen och är mån om hennes yttre osv.