• Nesii5880

Svår att bli gravid efter X.

Hej allihopa,

Jag har haft ett X i maj månad detta året där de tog bort min höger äggledare. Har bara 1 äggledare kvar som läkaren så att den såg fin ut. Fick då min men 3 veckor efteråt alltså i juni månad. Har sen juni månad försökt varje månad förutom augusti. Har alltså gjort 3 försök efter X. Har försökt innan, på och efter ägglossningsdagen, men har än inte kunnat se ett positivt graviditets sticka. Blir så besviken varje gång jag får min mens och blir så ledsen och tänker att jag ej mer kan bli gravid. När blev ni gravida efter X och hur långtid tog det för er. Och jag är förresten 26 år gammal. Har en dotter på 5 år som blev på andra försöket när jag hade två äggledare men nu känns det som att jag ej kommer få fler barn med bara en äggledare. :((

• Svar på tråden Svår att bli gravid efter X.
  • Gullego

Jag fick ett x i juni 2019 och blev gravid juli 2019 så alltså månaden efter och fick ett barn. Nu är den bebisen 6 månader och jag är gravid igen. Så det kan absolut gå fort trots ett x! : )

• Golden23

Fick ett X i april i år och blev gravid i juni och har nu en normal graviditet.

Men det är så olika för alla.

Lycka till!

Svar på tråden Svår att bli gravid efter X.