BF juni 2021
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hoppas av kroppen- allt tyder på att min graviditet inte fortskrider vanligt. Lycka till alla ni!
Testade positivt för en vecka sedan. Enligt sista mens är jag i v 4+6 idag. Är sååå chockad! Är 45 år, har pcos och har blivit gravid helt spontant och oväntat. Trodde det var klimakteriebesvär jag kände av... Har tre tonårsbarn sedan innan, var tvungen att hormonbehandla för att få dem.
Har gjort flera gravtester under veckan som varit, har så svårt att ta in detta! Plusset blir allt starkare för varje gång. Är supertrött, har huvudvärk och ont i brösten. Hoppas hoppas att bebisen får stanna hos oss! ??
Hoppas av kroppen- allt tyder på att min graviditet inte fortskrider vanligt. Lycka till alla ni!
Hej!
Här är en länk till gruppen som är privat så att ingen kan se att du är medlem.
Alla får gärna ansöka så att vi kan lättare följas åt :)
www.facebook.com/groups/342418376876373/
Har ni andra fått ökning på det digitala direkt.. mitt test från idag är den ovan och längre ner från igår
Aha okej, då vet jag... det stod något om blodprov? det gör man kanske också?
Hehe skönt att höra <3 hoppas allt går kanonfint med dig också!!
Har ni andra fått ökning på det digitala direkt.. mitt test från idag är den ovan och längre ner från igår
Det blev ingen bebis för mig denna gång. Trodde min helvetesväntan var över men tyvärr inte.
Önskar er alla ett stort lycka till och all kärlek och hälsa och lämnar tråden i nederlag.
Love, F