Ingen känsel i Fittan...
Har inte så mycket känsel i min vagina.. spelar ingen roll hur hårt killen pullar mig eller hur stor kuken är... jag känner såklart att nånting är inne i mig, men känner ingen skön njutning som jag känner av att stimulera klitoris... och nej jag är inte slapp, har inte fött barn heller... vet att jag är ganska trång. Känner mycket när jag har sex men ingen sexuell skön njutning. Nej är inte asexuell då jag älskar att bli smekt och slickad och så.. tänder på ett bli påsatt ... när jag går utan sex ett tag så glömmer jag lite bort hur det är och jag fantiserar om hur skönt det skulle vara med en kuk i mig. Sen när jag väl har sex så känner jag ingen njutning alls??
Har haft sex med erfarna killar med normalstor och även killar som jag har känslor för o är kär i... vet att det inte beror på killen då vissa av mina vänner legat med nån snubbe innan mig och dom fick fontänorgasm och det va så skönt blablabla... sen när jag har sex med samma snubbe så får jag ingen vaginalorgasm, inte ens med hjälp av fingrarna på klitoris... kan bara komma oralt eller med smek eller vibrator på klitoris... känslan försvinner på klitoris när jag har nånting i mig... är avslappnad och kåt innan men ändå blir det såhär? Kan tillägga att jag är 30 + så har lärt känna min kropp...
Har många olika sexleksaker med dildos som ska stimulera g-punkten, har glidmedel och tar god tid på mig att hålla på.. kan använda g-punkt vibrator i typ 1 h utan att komma...
Träffat flera killar som försökt ge mig vaginal orgasm med 2 fingrar mot främre slidväggen.. men inget går..
Ni tjejer som kommer av endast vaginal penetration, har några frågor till er.
1. Har ni alltid haft lätt för att komma via enbart penetration? Om inte , när började det hända?
2 kommer ni via penetration varje gång ni har sex? Hur lång tid tar det?
3 spelar killens storlek roll? Går fingrar lika bra eller lättare än kuken?
4. Spelar ställningen större roll? Går det bra i vilken ställning som helst?
5. Måste ni vara rejält kåta för att det ska gå? Eller har ni fått vaginal orgasm utan att vara kåt?