Inlägg från: Anonym (Hur menar du?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hur menar du?)

    När hade ni era glansdagar?

    Vilken konstig fråga. Det låter som att ditt mål och mening med livet är att knulla med främlingar och bli full. Om du tillbringar heltid på parkbänken så kan du ägna dig åt glansdagarna resten av ditt liv...

    Jag är 37, gift och har haft olika glansdagar. För mig personligen i hur jag mår så är det definitivt nu och jag tror att jag bara kommer må bättre. Min relation är fantastisk, jag älskar mina barn, jag är nu välutbildad och har ett jobb där jag äntligen får komma till min rätt.
    När jag var allt mellan 14-23 så var det nog vanligast att främmande män och killar raggade på mig hela tiden om det nu är det du räknar som glansdagar. 
    Det var dock inte då jag fick kärlek och respekt som jag får nu av någon jag kan lita på som vill ligga med mig varje dag och är öppen för allt möjligt när det gäller den biten.

    Jag var som mest vältränad när jag var 19-23, men mådde as-dåligt psykiskt då. Kunde inte alls komma till min rätt någonstans pga det. 

  • Anonym (Hur menar du?)
    Anonym (ååå) skrev 2020-10-07 21:25:35 följande:
    Supa och jappa - Jag utgår från att du skojar om du menar att det var det bästa du kunde åstadkomma med ditt liv.
    Tänkte samma sak. Påminner om mitt mest värdelösa ex, värdelösa som att den relationen var ett slöseri med tid när jag var ung och vilsen.
Svar på tråden När hade ni era glansdagar?