• Anonym (aldrig provat)

    Glory hole

    Glory hole skulle nog ha varit kul i ungdomen med folk man känner. 
    Har du provat?
    En bi tjej som jag kände satte papperspåsar på sina tjejkompisar så fick killarna ta för sig
  • Svar på tråden Glory hole
  • Pussan

    Njaa, inte glory hole på riktigt. Men några gånger i livet har jag fått ögonbindel på mig och sedan fått en kuk i munnen, eller flera efter varandra. Då har jag ju vetat att det är en av dessa tre eller fyra, men det känns ändå rätt hett. Sedan har de förstås fortsatt med att knulla mig utan att jag har vetat exakt vem av dem det är. Tror att både killarna och jag har njutit av detta, många killar gillar att använda en brud som en ren knulldocka - och jag gillar att vara en.

  • Letitdream
    Pussan skrev 2020-10-10 00:00:28 följande:

    Njaa, inte glory hole på riktigt. Men några gånger i livet har jag fått ögonbindel på mig och sedan fått en kuk i munnen, eller flera efter varandra. Då har jag ju vetat att det är en av dessa tre eller fyra, men det känns ändå rätt hett. Sedan har de förstås fortsatt med att knulla mig utan att jag har vetat exakt vem av dem det är. Tror att både killarna och jag har njutit av detta, många killar gillar att använda en brud som en ren knulldocka - och jag gillar att vara en.


    Låter helt underbart härligt =)
  • Anonym (Kille)

    Hela poängen med ett glory hole är väl att man ska vara okänd för personen bakom väggen?

    I min värld är det så ialf... och med det sagt så hade jag inte stoppat min käraste ägodel genom ett hål i hopp om trevlig action, kan lika gärna vara ett pskyko som skadar mig på andra sidan.

  • Pussan
    Letitdream skrev 2020-10-10 00:05:24 följande:
    Låter helt underbart härligt =)
    Det är det! Hoppas på fler gånger
  • Rumpälskaren

    Hejsan, är en kille som bor i Norrköping. Är det nån som vet om det finns nåt glory hole i staden? Jag är dock Straight så vill inte ha nån kille bakom väggen!

  • Anonym (Snälla frun)
    Pussan skrev 2020-10-10 00:00:28 följande:

    Njaa, inte glory hole på riktigt. Men några gånger i livet har jag fått ögonbindel på mig och sedan fått en kuk i munnen, eller flera efter varandra. Då har jag ju vetat att det är en av dessa tre eller fyra, men det känns ändå rätt hett. Sedan har de förstås fortsatt med att knulla mig utan att jag har vetat exakt vem av dem det är. Tror att både killarna och jag har njutit av detta, många killar gillar att använda en brud som en ren knulldocka - och jag gillar att vara en.


    Råkade ut för det i helgen. 
    Vi var på klubb och jag fick en ögonbindel på mig. 
    Försökte ha koll på hur många det var, minst 4 var det jag sög men sen vet jag inte. Min man bara flinar när jag frågar, men skönt var det :)
  • Letitdream
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-10-12 10:22:05 följande:

    Råkade ut för det i helgen. 

    Vi var på klubb och jag fick en ögonbindel på mig. 

    Försökte ha koll på hur många det var, minst 4 var det jag sög men sen vet jag inte. Min man bara flinar när jag frågar, men skönt var det :)


    Vad är det bästa med att suga kuk? ;)
  • Letitdream
    Pussan skrev 2020-10-11 22:41:25 följande:

    Det är det! Hoppas på fler gånger


    Tror jag säkert =)
  • Sexlicens
    Pussan skrev 2020-10-10 00:00:28 följande:

    Njaa, inte glory hole på riktigt. Men några gånger i livet har jag fått ögonbindel på mig och sedan fått en kuk i munnen, eller flera efter varandra. Då har jag ju vetat att det är en av dessa tre eller fyra, men det känns ändå rätt hett. Sedan har de förstås fortsatt med att knulla mig utan att jag har vetat exakt vem av dem det är. Tror att både killarna och jag har njutit av detta, många killar gillar att använda en brud som en ren knulldocka - och jag gillar att vara en.


    Kanske en patetisk fråga, men har de alla tömt sig i din mun?
  • Tukt
    Anonym (aldrig provat) skrev 2020-10-08 13:59:17 följande:
    Glory hole skulle nog ha varit kul i ungdomen med folk man känner. 
    Har du provat?
    En bi tjej som jag kände satte papperspåsar på sina tjejkompisar så fick killarna ta för sig
    "Mad folk man känner". Är inte själva grundtanken med glory holes att man INTE känner den där bakom, att det sker just anonymt?
    Vad ska man hålla på och borra hål i dörrar och väggar för om man ändå känner den man suger av... Eller slickar, om det är ett stort jävla hål.
Svar på tråden Glory hole