• Anonym (aldrig provat)

Glory hole

Glory hole skulle nog ha varit kul i ungdomen med folk man känner. 
    Har du provat?
    En bi tjej som jag kände satte papperspåsar på sina tjejkompisar så fick killarna ta för sig
  • Svar på tråden Glory hole
  • Anonym (Man)
    Pussan skrev 2020-10-10 00:00:28 följande:

Njaa, inte glory hole på riktigt. Men några gånger i livet har jag fått ögonbindel på mig och sedan fått en kuk i munnen, eller flera efter varandra. Då har jag ju vetat att det är en av dessa tre eller fyra, men det känns ändå rätt hett. Sedan har de förstås fortsatt med att knulla mig utan att jag har vetat exakt vem av dem det är. Tror att både killarna och jag har njutit av detta, många killar gillar att använda en brud som en ren knulldocka - och jag gillar att vara en.

Det behövs flera brudar som du! Ett schysst hål att tömma i när man behöver är sagolikt! 

För mig står dessa kvinnor högre i kurs än andra, normen till trots...

• Anonym (Snälla frun)
    Letitdream skrev 2020-10-12 21:37:34 följande:
    Vad är det bästa med att suga kuk? ;)
    Svår fråga. Men jag är ju ug och är jag på det humöret så finns jag där för att behaga männen.
    Till skillnad mot andra kvinnor som vill ha fler män som är där för att göra det skönt för kvinnan så tänder jag på att bli utnyttjad, suga kuk kan jag göra som en mysig grej men att bli munknullad är många gånger bättre.
  • Anonym (blir kåt)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-10-12 10:22:05 följande:
    Råkade ut för det i helgen. 
    Vi var på klubb och jag fick en ögonbindel på mig. 
    Försökte ha koll på hur många det var, minst 4 var det jag sög men sen vet jag inte. Min man bara flinar när jag frågar, men skönt var det :)
    Jag blir så förbaskat kåt av tanken på att få vara med om detta. Finns det klubbar alltså där man kan få detta? Bli påsatt av okänt antal okända män med ögonbindel? Oh, tänk om min man ville ge mig det!

Måste mannen också ha sex med flera andra kvinnor?
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (blir kåt) skrev 2020-10-14 08:29:50 följande:
    Jag blir så förbaskat kåt av tanken på att få vara med om detta. Finns det klubbar alltså där man kan få detta? Bli påsatt av okänt antal okända män med ögonbindel? Oh, tänk om min man ville ge mig det!

Måste mannen också ha sex med flera andra kvinnor?
    På klubb kan allt hända men ingen gör nåt som man inte vill och det respekteras. 
  • Pussan
    Sexlicens skrev 2020-10-12 21:42:24 följande:
    Kanske en patetisk fråga, men har de alla tömt sig i din mun?
    Nej, varför patetisk? Men nej, inte alla. Någon eller några, men också på kroppen och i ansiktet.
    Det är för mig också en del av grejen, att bli rejält sprutad på. Det passar bra i den rollen som slampa.
  • Pussan
    Letitdream skrev 2020-10-12 21:37:34 följande:
    Vad är det bästa med att suga kuk? ;)
    Härligt!!
  • Pussan
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-10-14 08:20:50 följande:
    Svår fråga. Men jag är ju ug och är jag på det humöret så finns jag där för att behaga männen.
    Till skillnad mot andra kvinnor som vill ha fler män som är där för att göra det skönt för kvinnan så tänder jag på att bli utnyttjad, suga kuk kan jag göra som en mysig grej men att bli munknullad är många gånger bättre.
    Anonym (Man) skrev 2020-10-13 01:09:36 följande:

Det behövs flera brudar som du! Ett schysst hål att tömma i när man behöver är sagolikt! 

För mig står dessa kvinnor högre i kurs än andra, normen till trots...

Det är ju så gott att bara bli tagen. Det som många då skulle kalla utnyttjad, men om Snälla frun och jag (och andra) själv njuter av det så är det väl inte fel?

• Letitdream
    Pussan skrev 2020-10-15 22:37:42 följande:

Det är ju så gott att bara bli tagen. Det som många då skulle kalla utnyttjad, men om Snälla frun och jag (och andra) själv njuter av det så är det väl inte fel?

Väldigt trevligt! Skulle man ju vilja vara med på ;)
  • Tobben

Vad fint att hitta en tråd om detta kära ämne.
    Det är något extra fint med anonymsex. Jag har testat ha ögonbindel både hemma och hos andra och fått ta emot kuk. Ett egensnickrat gloryhole har jag satt upp hemma och haft några besökare och även fått smaka kuk i offentligt gloryhole.
    Iförd ögonbindel har jag både sugit kuk och blivit påsatt, men i gloryhole har jag bara sugit kuk.
    Det är en speciell känsla att bli lämnad med en okänd mans sperma i sig.

• Anonym (Harald)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-10-12 10:22:05 följande:
    Råkade ut för det i helgen. 
    Vi var på klubb och jag fick en ögonbindel på mig. 
    Försökte ha koll på hur många det var, minst 4 var det jag sög men sen vet jag inte. Min man bara flinar när jag frågar, men skönt var det :)
    Var det möjligen här du var? vuxenkul.se/gloryhole-i-sverige/
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Harald) skrev 2021-06-02 10:47:10 följande:
    Var det möjligen här du var? vuxenkul.se/gloryhole-i-sverige/
    Nej. runt mälardalen. Men jag var inte i ett gloryhole, hade bara på mig en ögonbindel. 
Svar på tråden Glory hole