• Maramba

Bim 22-25 oktober 2020

Några fler med bim ungefär samtidigt som vill följas åt?

• Svar på tråden Bim 22-25 oktober 2020
  • Maramba
    Dunisar skrev 2020-10-10 11:53:17 följande:

Fick två positiva ÄL test igår. Och igårkväll hade jag molande verk, något mer än vanligt. Idag nu precis, neg test. Så det måste betyda att ägget släppt? :)

Vi har haft sex tre dagar i rad och tänkte även mysa ikväll.

Sen är de bara att vänta...

Ja jag skulle tro det. Eller att det åtminstone är på gång inom kort. :)
  • Maramba
    Dunisar skrev 2020-10-09 17:44:30 följande:

Första barnet var inte planerat men så välkommet. Andra barnet började vi försöka när första var tre månader men då helammade jag, vilket jag inte ville sluta med. Så när första började äta riktigt mat så blev jag gravid på andra försöket. Men vet inte hur det är nu, haft nuvaring som jag tog ut och fick mens. Detta är första försöket och jag vågar knappt hoppas att det kan gå så lätt.

Då kanske det kommer gå snabbt för er den här gången med :)
  • Maramba

Känns som att stegringen som var på gång igår morse (cd 13 kl 8) kom av sig helt med svagare test idag tyvärr. Så antingen kommer ÄL senare eller så har jag ingen ÄL alls denna månad. Vi hade sex imorse och nu har sambon åkt iväg så nu blir det inget mer av den varan. Får se om det räcker men jag har sjukt låga förväntningar den här gången.

• Maramba
    GabriellaGabbi skrev 2020-10-10 22:42:16 följande:

Är gärna med jag också. Bim 24 oktober, väntan känns extremt lång just nu ;)

Har du haft ägglossning eller väntar du fortfarande på den? :)
  • Dunisar
    GabriellaGabbi skrev 2020-10-10 22:42:16 följande:

Är gärna med jag också. Bim 24 oktober, väntan känns extremt lång just nu ;)

Jag har BIM 23 oktober... lång väntan! :)
  • GabriellaGabbi
    Maramba skrev 2020-10-10 22:48:47 följande:

Har du haft ägglossning eller väntar du fortfarande på den? :)

Har precis haft äglossning, du då :)
  • GabriellaGabbi
    Dunisar skrev 2020-10-10 23:38:41 följande:

Jag har BIM 23 oktober... lång väntan! :)

Jaa verkligen, bara räknar ner dagarna nu tills man kan testa sig????
  • Maramba
    GabriellaGabbi skrev 2020-10-11 10:21:10 följande:

Har precis haft äglossning, du då :)

Okej, jag väntar fortfarande på den tyvärr. Sambon är bortrest sedan igår. Jag hoppades på en tidig ÄL så vi skulle haft en chans men negativa ÄL-test fortfarande så det ser mörkt ut tyvärr. Han kommer hem på torsdagkväll så då kanske man får hoppas på en supersen ägglossning istället haha.
Svar på tråden Bim 22-25 oktober 2020