BIM November 2020
Hoppas det är okej att man hoppar in här! Har bim 24/11. Är det någon som fortfarande väntar i denna tråd?
Lite små symptom som ömma bröst, stickningar i livmodern och täppt näsa men känns väldigt tidigt att känna något än ????
Hoppas det är okej att man hoppar in här! Har bim 24/11. Är det någon som fortfarande väntar i denna tråd?
Lite små symptom som ömma bröst, stickningar i livmodern och täppt näsa men känns väldigt tidigt att känna något än ????
Jag har bim ca 23 så vi ligger ganska lika. Jag har knappt några känningar alls än så länge. Har ni försökt länge?
Okej, det är vårt åttonde försök. Har du barn sen innan?
Igår på äl+7 hade jag som mensvärk i typ en timme. I övrigt inga känningar alls. Nästan mindre än jag brukar ha vid pms.
Hur många dagar efter äl är du idag?
Vi har ett barn som snart fyller två. Det tog nästan tre år att få till henne så man börjar ju misströsta om hon nånsin ens kommer få ett syskon. Jag är på äl+9 och har noll impulskontroll så jag har redan testat nu på morgonen och det var blankt. Min lutealfas har senaste året bara varit tio dagar i snitt. Men nu senaste två månaderna har den iaf varit 11 dagar så vi får se. När tänker du testa?
Wow! Stort grattis! :)
Känner du av något? ??
Jag kan känna av lite i brösten. Hur menar du med knutiga bröst? Jag har också lite nästäppa. Vilken dag plussade du? :)
Åh va roligt, har du ringt någon barnmorska? :) jag kan fortfarande inte förstå att jag är gravid.
Tack snälla :) åh det är ju toppen att få ett ultraljud för att se att allt är bra. Jag ringde i fredags och fick komma samma dag på vul men dom kunde bara se en tjock slemhinna. För dom sa det är alldeles för tidigt att se något och sen hade jag ett svagt positivt hos dom och när jag tog ett hemma dagen innan så hade jag gravid 1-2 veckor. Så ska tillbaka dit om två veckor igen och se om dom kan se något. Då jag tidigare har haft utomkvedshavandeskap.
Jag har ett barn sen tidigare som är 1,5 år :)
Håller tummarna, visst är det här är positivt gravtest?
Ska vi skapa ett privat grupp på facebook? :)
Mensen skulle ha kommit i fredags. Plussade i torsdags med ett digitalt och då stod det 1-2 veckor och idag tog jag ett ?vanligt? och då var det ett svagt positivt. Men har ont i magen nu.
Jag har skapat en grupp nu. Men jag kan lägga till er om jag får erat namn. :)
Hur svagt var ditt test? Hur många dagar före BIM?
Ska vi vänta med gruppen? :) eller fixa en?
Gruppen är privat, så måste bli vän med dig först eller lägga till dig. Men har ingen aning vem du är av alla :)