Hur få bort hans sexlust?
Jag tycker att många är onödigt hårda mot TS. Speciellt kvinnor. Förvånar mig att fler kvinnor inte ger stöd till henne.
Själv kan jag faktiskt se en poäng i det som TS beskriver. Jag som man kan lätt tänka mig in i situationen där jag absolut skulle välja att försöka få bort min sexlust för att kunna få ett bättre liv tillsammans. Barn och ett liv tillsammans smäller mycket högre än att jag skall få mina drifter tillfredsställda. Det blir ju till slut en skamkänsla över att plågas av en drift. En skamkänsla för mig att jag har den och en skamkänsla för henne att hon inte kan ge mig det som min drift behöver. Jag ser det ungefär som en analklåda. Det kliar och det är skönt när man kliar sig. Men om man slapp den så skulle man inte sakna den. Tvärtom.
Det här förutsätter ju naturligtvis att man ändå kan ha kvar närheten, intimiteten (inte sex) och att man fysiskt ändå berör varandra med kramar och pussar.
Nu finns det ju tydligen även kvinnor som vill ha sex och gärna mer sex än dom får men i de allra flesta förhållanden så är ju obalansen stereotypisk. Mannen vill...kvinnan vill inte alls lika mycket. Så jag är återigen förvånad över att så många kvinnor går till angrepp på TS.