• Anonym (kaffedraken)

    Har du bra radar?

    Inspirerad av en annan tråd.
    Hur bra är din radar att uppfatta om en person är attraherad, intresserad av dig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du bra radar?
  • Smecker

    Min radar är top notch, säger personen att hon är intresserad så känner min radar av det direkt.

    Skämt åsido, min radar är avstängd eftersom jag är totalt ointresserad av personer som inte kan uttrycka sitt intresse. Subtila hintar och spel är rätt avtändande.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (gift)

    Kvinna, är gift och lever med barnens far så min radar är nersläkt.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (gift) skrev 2020-10-15 09:52:56 följande:

    Kvinna, är gift och lever med barnens far så min radar är nersläkt.


    Samma här. När jag var nyskild och träffade en kvinna som var intresserad av mig så märkte jag det inte först. Senare hade vi ett förhållande och då berättade hon att hon hade tyckt att jag "verkade så himla gift". Jag hade inte antennerna ute då.

    Inte nu heller, är "himla gift".
  • Anonym (.)

    Mitt ligg säger att jag har noll koll! Han säger att folk tittar efter mig i alla sociala sammanhang men att jag inte märker det. Han menar att jag skulle kunna charma omkull vem som och att det snackas om mig bland våra manliga bekanta. Framförallt om hur sexigt snygg jag är. Jag är för blyg för att uppfatta det (skäms tom när jag skriver det) och dessutom vill jag bara ha honom! Han däremot förstår inte hur jag kan ha valt honom...

  • Mandel

    Min radar har inställningsproblem.

    Är övertygad att ingen är intresserad av mig mer än som vän.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • MrFlex

    Svårt att säga. Om radarn bara ska fånga upp och utskilja sexuell attraktion så kan den absolut visa fel. Det är lätt att uppfatta att någon visar intresse för mig med vad det intresset baseras på kan tolkas olika beroende på miljö/kontext.

  • Paganini

    Tror jag föddes utan radar. Kan man köpa en på nätet?

Svar på tråden Har du bra radar?