• Anonym (Ikon)
    Tue 13 Oct 2020 14:41
    6307 visningar
    7 svar
    7
    6307

    Vilka ställningar kör ni som använder buttplug?

    Hej alla!

    Jag har ganska nyligen upptäckt det underbara med att använda buttplug under sexakten. Man känner sig otroligt fylld och min makes kuk känns otroligt mycket mer under akten! Framför allt när han sprutar i mig.

    Dock är jag lite nervös att testa olika ställningar med pluggen i, sedan vi började med pluggen har vi endast kört med den i bakifrån (min man sätter i den i mig när jag står på alla 4), och iom att jag känner mig så otroligt välfylld känns det som att det är svårt att köra någon annan ställning med pluggen i, jag är lite rädd att den antingen ska åka ur, eller att det ska kännas för mycket/vara obekvämt?

    Vilka ställningar kör ni som använder plug? Ge lite tips till en nybörjare ????

    Ska tillägga att det är en liten plug, i metall med en typ ädelstensliknande del allra längst ut.

    Må gott alla!

  • Svar på tråden Vilka ställningar kör ni som använder buttplug?
  • Wed 14 Oct 2020 07:53
    #1

    Men det är väl bara att prova? Nu har vi inte plugg jätteofta, men inte har vi sex i några speciella ställningar när vi har det. Och ja, ibland när hon kommer åker pluggen ut, när alla muskler spänns därnere - men vad gör det?


  • Tue 13 Jul 2021 17:18
    #7
    Anonym (Ikon) skrev 2020-10-13 14:41:28 följande:

    Hej alla!

    Jag har ganska nyligen upptäckt det underbara med att använda buttplug under sexakten. Man känner sig otroligt fylld och min makes kuk känns otroligt mycket mer under akten! Framför allt när han sprutar i mig.

    Dock är jag lite nervös att testa olika ställningar med pluggen i, sedan vi började med pluggen har vi endast kört med den i bakifrån (min man sätter i den i mig när jag står på alla 4), och iom att jag känner mig så otroligt välfylld känns det som att det är svårt att köra någon annan ställning med pluggen i, jag är lite rädd att den antingen ska åka ur, eller att det ska kännas för mycket/vara obekvämt?

    Vilka ställningar kör ni som använder plug? Ge lite tips till en nybörjare ????

    Ska tillägga att det är en liten plug, i metall med en typ ädelstensliknande del allra längst ut.

    Må gott alla!


    Bakifrån och henne liggande på rygg med uppdragna knän tycker jag är bäst.
Svar på tråden Vilka ställningar kör ni som använder buttplug?